Petter9986 Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Lev Yashin 821 kamper 514 av dem holdt han buret rent! trenger jeg å si mer? VERDENS BESTE KEEPER GJENNOM TIDENE!< R.I.P Lev Yashin Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Overrasket over at ingen har nevnt kongen selv enda, Alan Shearer! Makan til målteft skal du lete lenge etter. Tidenes mest scorende i PL, og trofast mot Newcastle til døden. Ikke bare det, men fyren fremstår som en utrolig sympatisk kar. Respekt! Som Newcastle-fan må jeg også nevne Steve Harper. Må være Englands mest lojale spiller. Lenke til kommentar
villhoppe Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Overrasket over at ingen har nevnt kongen selv enda, Alan Shearer! Makan til målteft skal du lete lenge etter. Tidenes mest scorende i PL, og trofast mot Newcastle til døden. Ikke bare det, men fyren fremstår som en utrolig sympatisk kar. Respekt! Som Newcastle-fan må jeg også nevne Steve Harper. Må være Englands mest lojale spiller. 9353643[/snapback] vel - man må takke for bidraget.... trodde man skulle ha en favoritt som fremdeles var aktiv? Om ikke - så har jeg Kevin Keegan Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Hvorfor er det bare meg og en annen som har favorittspillere i Norge? Selv setter jeg mer pris på en spiller som er i min favorittklubb og setter pris på publikummet. I mitt tilfelle Robbie Winters som jeg skrev om på første side. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Hvorfor er det bare meg og en annen som har favorittspillere i Norge? Selv setter jeg mer pris på en spiller som er i min favorittklubb og setter pris på publikummet. I mitt tilfelle Robbie Winters som jeg skrev om på første side. 9354152[/snapback] Kanskje vi har en favorittklubb som ikke er norsk..? Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Det må jo bli Vinnie Jones! Det var jo en klassespiller:P Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Overrasket over at ingen har nevnt kongen selv enda, Alan Shearer! Makan til målteft skal du lete lenge etter. Tidenes mest scorende i PL, og trofast mot Newcastle til døden. Ikke bare det, men fyren fremstår som en utrolig sympatisk kar. Respekt! Som Newcastle-fan må jeg også nevne Steve Harper. Må være Englands mest lojale spiller. 9353643[/snapback] vel - man må takke for bidraget.... trodde man skulle ha en favoritt som fremdeles var aktiv? Om ikke - så har jeg Kevin Keegan 9354042[/snapback] Folk her har jo nevnt Zidane, og han er ikke aktiv lengre han heller. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Gennaro Gattuso. Han er den tøffeste italieneren som er å oppdrive. Mulig verdens tøffeste. Trekker seg aldri i en duell. Absolutt ikke noe minus at han spiller på favorittlaget mitt, AC Milan. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Ole Gunnar Solskjær: Den eneste norske verdensstjernen på fotballbanen. En strålende spiller, og en ekstremt sympatisk type. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Steven Gerrard. Lett. Ofrer alt for Liverpool, er en spiller som gjør at du blir glad når du ser fotball. De defansive løpene hans, de offansive løpene hans. Sykt imponernde. Kan og legge til at han har en enorm skuddfot, pasningsfot, rykk, innstilling og alt. Steven Gerrard er helten min. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 For tiden er min yndlingsspiller Pennant. En veldig undervurdert kantspiller som forøvrig var den på Liverpool som spilte flest kamper i fjor og sesongen før han kom til pool hadde flest innlegg i PL. Han innehar også overgangsrekorden for ungdom som jeg mener å huske låter på rundt 90 mil. i en alder av 15. Han spiller stort sett fletta av alle i hans vei og har silkefot deluxe. Jeg gleder meg til å se ham i resten av sesongen og er overbevist om at han kommer til å vokse frem som en av Englands (nasjonen) beste kantspillere. Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Siden det er noen som savner norske favorittspillere her får jeg vel nevne en. Tommy Stenersen, lojal som få og en utrolig god fotballspiller. Er vel av de aller beste pasningsleggerne og frisparkskytterne i Norge og jeg unner han alt godt. Assistkonge i tippeligaen i fjor og en spiller som holder jevnt høyt nivå. Edit: Kunne vel også nevnt Andrè Flem som var med Stabæk fra 4.divisjon og opp til tippeligaen og holdt fortsatt fast plass på førstelaget, men rakk bare å se han 6-7 ganger før han la opp... Endret 26. august 2007 av Multekrem Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 Skal jeg nevne noen norske så må det blir Kristoffer Hæstad. Han løper gjennom en hel kamp og gir alltid 100 % hele tiden. Alex Valencia må jeg også nevne. Med farten og fintene driblet han de fleste backene i tippeligaen når han var i form. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Overrasket over at ingen har nevnt kongen selv enda, Alan Shearer! Makan til målteft skal du lete lenge etter. Tidenes mest scorende i PL, og trofast mot Newcastle til døden. Ikke bare det, men fyren fremstår som en utrolig sympatisk kar. Respekt! Som Newcastle-fan må jeg også nevne Steve Harper. Må være Englands mest lojale spiller. 9353643[/snapback] Skulle akkurat til å nevne han selv. En stor spiller! Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Steven Gerrard -Soul Trenger jeg si noe mer? Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Steven Gerrard-Soul Trenger jeg si noe mer? 9384514[/snapback] Ja, gjerne. Lenke til kommentar
Snowbunny Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Per Ciljan Skjelbred på Rosenborg (ja, jeg vet..veldig jentete av meg) Han er ikke bare fin å se på..han er veldig god fotballspiller, og han imponerte meg når han kom seg så fort etter at han brakk beinet og at han kom seg tilbake i den formen han var før den stygge taklinga så utrolig raskt! Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 vil legge til en til. DAVID SILVA Han er sykt god til å posesjonere seg, bruker få touch, han har også en vanvittig bra ballkontroll og i tillegg er han en veldig smart spiller. Minner meg om en blanding av Scholes og Messi. Absolutt en spiller for framtiden Lenke til kommentar
Helpel Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Manuel Torres aka Mantorras. Spiller på Benfica. Var et stort talent, lå an til å bli verdens beste siden Eusebio, men så kom kneskaden. Han kom tilbake, jobba og blødde for drakta og er trofast til siste stund. Har og hadde ekstrem teknikk, flott skudd, målteft, fart og forståelse for spillet. En ærefull spiller, som alle burde se opp til. Hadde garantert fått Verdens beste spiller-prisen hvis ikke han fikk kneskaden. All ære til Mano Torras!!! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Min favorittspiller nå er vel Matt Derbyshire pga: han har en strålende fremtid i landslaget til England og Blackburn, han har vokst opp med Rovers blod siden han kom til denne jord, en grunn hvorfor han kalles den nye Shearer av fansen, målene han scorer er fantastiske, klager aldri over benkesitting. Men min favorittspiller/idol er vel Zidane pga: fintene, teknikken, passiningene, målene for og si det sånn alt var perfekt med Zidane. Har utrolig lyst til å oppkalle en fremtidig liten Haneboe for Zizou eller Zid:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå