Luis_Garcia Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Hvem er din favorittspiller? Prøv å begrunn det best mulig. Slik at det ikke skal bli noe telletråd. Skriv så mange du bare vil, bare husk hvorfor du liker de. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Steven Gerrard er en fantastisk fotballspiller som jeg liker veldig godt, spesielt fordi han er kaptein på mitt favorittlag, og han kan avgjøre kamper på egenhånd. Han har det meste, Fart, teknikk, sykt god til og skyte, et meget klokt fotballhode, osv. Fernando Torres begynte jeg og like når jeg så han spilte for Spania i EM 2004. Jeg liker han spesielt for farta hans, teknikken, modig tør og utfordre. Liker han enda mer fordi han spiller for Liverpool Det er mange flere spillere som jeg liker men det får jeg kanskje ta en annen gang Edit: Luis_Garcia du må jo også fortelle om din favorittspiller/spillere. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Luis Garcia: Siden jeg han er min favoritt nr. 1. Alle de viktige målene han scorer, fintene og kreativiteten. Han var vår lille ekstra for at vi vant CL i 2005. Trist at han ikke fikk spille Fa cup finalen. Enda tristere hvordan hans siste opptreden på Anfield var. Harry Kewell: Han likte jeg lenge for han kom til Liverpool. Heiet faktisk i tillegg til Liverpool litt på Leeds da Kewell spilte der. På den tiden var jeg ikke gammel nok til å skjønne at det ikke gikk å holde med begge de to klubbene samtidig. Den dagen han kom til Liverpool glemmer jeg aldri. Steven Gerrard: Fire ord: Jeg er Liverpool fan! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Cristiano Ronaldo: En fantastisk spiller, digget han fra kamp da han deburterte. Jeg digger han på grunn av,fintene, raskheten, spensten, og alt med han. Han reddet United en del ganger ifjor som jeg ikke glemmer, pluss at han er en gud på banen. David Beckham: Han var min første yndlingspiller, jeg bare elsket han når han spilte for United. Pasningene var perfekte, spilleforstålsen var bra og man viste når han tok frispark så ville den havne i krysset. Bare synd at kona hans ødela mye for han. Endret 16. august 2007 av Raste Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Robbie Winters: En fantastisk skotsk spiller som har levert utrolig mange gode kamper for Brann. Etter min mening er han en av de beste spissene i tippeligaen selvom han ikke scorer så mye. Det er pga Winters at Torstein Helstad er toppscorer i Tippeligaen. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) hmm, mye å velge i, men viss jeg må velge en må det bli Lionel Messi. Han er uforutsigbar, eksplosiv, kreativ og han har itilleg veldig lavt tyngdepunkt pluss en sinnsykt bra teknikk. Endret 16. august 2007 av messi91 Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Wayne Rooney.. han har våre yndelegspilleren min siden debyen i champions league..han har ein fantastisk innsatsvilje og jobbe moral ikkje mange har.. ein suveren skuddfot, bra teknikk og ein god hodespiller..og ikkje minst ein fantastisk god spille forståelse.. Endret 16. august 2007 av Sunhome20 Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Jamie Carragher. Mye pga, hvor mye han blør for drakten sin, og virker som han alltid går 110% inn i de aller fleste dueller. Han er også en kaptein person, som bærer kapteins båndet når Gerrard evt er ute. Blir vel å sette på Carragher på drakten min snart. Mr. Liverpool ved siden av Gerrard. Holdt på å glemme at han har vært så trofast mot klubben i sitt hjerte. Endret 16. august 2007 av Thorsø Lenke til kommentar
Swome Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Steven Gerrard Han er en komplett fotballspiller og så godt som alle kvalitetene hans er i verdensklasse. Han har fart, et utrolig farlig skuddbein (venstre er heller ikke så ille), en ekstremt presis passningsfot, luftstyrke, er mean å takle, vil gi alt uansett hvor på banen han spiller og gjøre det med stil. Like bra backspill som Gerrard i 2005-finalen er det ingen som normalt spiller sentralt på midten kan varte opp med. En annen ting er at han har gått hele veien i Liverpool fra akademiet som er noe eg har sansen for, akkurat som Carragher og Owen (min tidligere favoritt) før det. Slike spillere har mye mer følelser for klubben og vil derfor ofre alt (Gerrard og Carra i hvertfall) og blir derfor naturlige favoritter for fansen. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Som den Liverpoolsupporter jeg er må jeg nevne Steven Gerrard. Skuddfot, passningsfot, taklinger, overblikk, rykk, hodespill. Denne mannen har det aller meste og er dermed lett å like. En av de aller første store favorittspillerne jeg hadde var forøvrig George Weah. Hvorfor er egentlig ikke så lett å si, men alle prisene han vant i 95 spilte nok en stor rolle og han var jo en fargerik og fantstisk fotballspiller. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Jeg er Liverpool supporter og selvfølgelig kunne jeg har ramsa opp Steven Gerrard osv. men reservekeeperen til Newcastle Steve Harper er en som har all min respekt. Hvor lenge er det han har vært trofast mot sin klubb nå? 10-12 sesonger. Rett meg hvis jeg tar feil. Han har vel ikke akkurat noen ekstremferdigheter som keeper, men det at han har vært andrevalg i ca. 12 sesonger og aldri sagt et ord om det er beundringsverdig. Lenke til kommentar
villhoppe Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Lionel Messi: fantastisk teknikk, utrolig på rykk... Endret 17. august 2007 av villhoppe Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 Steven Gerrard Han er en komplett fotballspiller og så godt som alle kvalitetene hans er i verdensklasse. Han har fart, et utrolig farlig skuddbein (venstre er heller ikke så ille), en ekstremt presis passningsfot, luftstyrke, er mean å takle, vil gi alt uansett hvor på banen han spiller og gjøre det med stil. Like bra backspill som Gerrard i 2005-finalen er det ingen som normalt spiller sentralt på midten kan varte opp med. En annen ting er at han har gått hele veien i Liverpool fra akademiet som er noe eg har sansen for, akkurat som Carragher og Owen (min tidligere favoritt) før det. Slike spillere har mye mer følelser for klubben og vil derfor ofre alt (Gerrard og Carra i hvertfall) og blir derfor naturlige favoritter for fansen. 9299190[/snapback] Mcmanaman gikk vel også den veien som Gerrard, Owen og Carragher gikk? Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Zinedine Zidane. Har likt ham helt siden tiden i Juventus, men det var da han gikk til Real for høyeste sum i verden, så langt, at jeg virkelig fikk øynene opp for ham. Spilleren hadde alt: spilleforståelse som få andre, skudd, overblikk, pasninger, finter og fart når han var i glansdagene. Verdens beste fotballspiller gjennom tidene, EOD. Endret 19. august 2007 av TeggY Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 spilleforståelse som få andre 9313587[/snapback] som *ingen* andre Lenke til kommentar
Blax Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Jeg må si Kaka som spiller for AC Milan. Han har i mine øyne alt. Fart,teknikk,skuddbein,begge bein,ganske god på hodet,rykk avslutninger osv osv. Lenke til kommentar
Troilonge Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Roar Strand Fast innvetar på Rosenborglaget siden 1989. Han har vunnet seriemesterskapet 13 ganger på rad, 15 ganger totalt. Han har blitt norgesmester 5 ganger, og spillt Mesterligafotball 10 ganger (snart 11). Tviler ikke på at han kunne gjort det bra utenlands og, men han har valgt RBK foran alt og alle og bare det går rett hjem i et Rosenborg hjerte. Han har gitt alt, jobbet til strekken har tatt han i hver kamp. Real Madrid, Arsenal, Porto, Olympiakos mfl har fått kjenne Supermanns krefter. Tusen takk Roar Strand, gruer meg til du forlater banen en kald vinterdag i 2007. Den kampen skal jeg på, og klappe nummer 6 av banen for siste gang. Zinedine Zidane!? Ka faan ska vi me hain? For vi har jo ROAR STRAND, han e supermainn! Lenke til kommentar
ReeRun Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Zinedine Zidane. Har likt ham helt siden tiden i Juventus, men det var da han gikk til Real for høyeste sum i verden, så langt, at jeg virkelig fikk øynene opp for ham.Spilleren hadde alt: spilleforståelse som få andre, skudd, overblikk, pasninger, finter og fart når han var i glansdagene. Verdens beste fotballspiller gjennom tidene, EOD. 9313587[/snapback] WORD! Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Gianfranco Zola. Har sett så utrolig mange nydelige mål fra den mannen opp gjennom årene. Og en så liten fotball spiller med så mye sjarm. Elsk<3. Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 John Terry er en fabelaktig spiller grunnet hans kjærlighet for Chelsea! Han gir alltid full innsats, scorer mange viktige mål og er generelt en ekstremt viktig brikke i Chelsea laget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå