Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Syns du "sviger's" er viktige for forholdet?

Anbefalte innlegg

Man trenger da vel egentli ikke ha stort med de å gjøre... med mindre  man ikke vil da.

9353383[/snapback]

Det er jo opp til kjæresten din å bestemme, på sett å vis. Når et forhold blir seriøst, så er det naturli gå treffe svigers ved flere anledninger. Hvis man da nekter å ha noe med de å gjøre, så blir det kanskje et problem i forholdet? Noen har jo et veldig nært forhold til foreldrene sine, og setter familien høyt. Den dagen man får unger, så er det jo også veldig trist om ungene ikke skal få treffe besteforeldrene sine, fordi man ikke kommer overens.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I dag hadde jeg en med meg på et raskt besøk hos bestemora mi. Det var ikke egentlig meningen, men det ble til at de hilset og at han måtte stå å høre på at vi pratet før jeg endelig klarte å få oss avgårde. Syntes det var litt merkelig, særlig for han.

Lenke til kommentar
Man trenger da vel egentli ikke ha stort med de å gjøre... med mindre  man ikke vil da.

9353383[/snapback]

Det er jo opp til kjæresten din å bestemme, på sett å vis. Når et forhold blir seriøst, så er det naturli gå treffe svigers ved flere anledninger. Hvis man da nekter å ha noe med de å gjøre, så blir det kanskje et problem i forholdet? Noen har jo et veldig nært forhold til foreldrene sine, og setter familien høyt. Den dagen man får unger, så er det jo også veldig trist om ungene ikke skal få treffe besteforeldrene sine, fordi man ikke kommer overens.

9358696[/snapback]

ja jøss.

Men det er jo også veldig stor forskjell på om de er 16 år og bor hjemme, eller 25 år og bor sammen i leilighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...