g@bb@ Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Vel, topic sier vel det meste. Syns du foreldrene til kjæresten er viktige for at forholde skal fungere? Selv syns jeg der er ganske viktigt. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Ja, det syns jeg. Hadde de vært ekle og ikke likt meg hadde mange ting vært vanskelige Men de er veldig koselige folk, heldigvis! Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Aldri hatt problemer med det Men det er nok ganske viktig ja. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Til en viss grad. Eks-svigers var ikke spesielt begeistra for meg, men det hadde ingenting med hvorfor forholdet døde etter 2 år. Han og mine foreldre var bestiser da. Så et godt forhold er absolutt en fordel, men klikker det ikke helt syntes jeg ikke det er en "slå opp"-grunn. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Et godt forhold til svigersene er viktig, men selvsagt går ikke det foran den man vil være sammen med. Lenke til kommentar
Smacky Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Det betyr litt ja, men ødelegger jo ikke for forholdet da, med mindre foreldrene går inn for å ødelegge det. Turte ikke snakke såå mye med foreldrene til eksen min, men ødela jo ikke forholdet av den grunn. Svigerforeldrene mine nå er verdens koseligste og kuleste folk Lenke til kommentar
Wanita Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Da jeg var yngre hadde det vel ikke så mye å si, men nå som jeg er "voksen" vil jeg si det har mye å si. Jeg vil jo gjerne at min kjæres skal ha mulighet til å treffe sine foreldre og det er ikke så lett visst de ikke hadde likt meg eller jeg ikke likt dem. Men det skal nok mye til før det er slå-opp-grunn Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Veldig greit om man får et godt forhold til dem. Det KAN jo skape problemer hvis kjæresten og foreldrene har et veldig nært forhold hvor de har mye kontakt, og svigers er noen idioter. Har heldigvis helt normale svigerforeldre. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Hadde de hatet meg så hadde jeg vel klart å kommet over det. Selv om det hadde vært veldig sårende. Hadde ikke slått opp av den grunn. Men det er et stort pluss i forholdet hvertfall, om man har et godt forhold til foreldrene til kjæresten/samboeren/ektemannen. Det gjør ting mye lettere i hvertfall. Det er viktig nok at jeg bryr meg å gjør en innsats Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Det er veldig veldig fordel har jeg inntrykk av. Jeg tror hvis man får tilliten til svigers får man lov til å gjøre veldig mye mere med kjæresten (Når man er ung altså, f.eks som min alder 15), enn ellers. Med tanke på f.eks å sove over hos kjæresten, omvendt, og være lengere ute, også videre. Lenke til kommentar
CrashTestDummy Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Svigers tar med snus fra Sverige! Joda det er alltids kos at svigers er hyggelig mot deg, og respekterer deg om du hopper inn i en diskusjon ved middagsbordet, men det spiller ikke en faktor på om forholdet skal fungere. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Vil ikke påstå at det påvirker forholdet den ene eller andre veien, men jeg er utrolig glad for at jeg har utrolig flotte svigerforeldre, kjempebonus. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Hadde de hatet meg så hadde jeg vel klart å kommet over det. Selv om det hadde vært veldig sårende. Hadde ikke slått opp av den grunn. Men det er et stort pluss i forholdet hvertfall, om man har et godt forhold til foreldrene til kjæresten/samboeren/ektemannen. Det gjør ting mye lettere i hvertfall. Det er viktig nok at jeg bryr meg å gjør en innsats 9314358[/snapback] what she said^^ Lenke til kommentar
Lilhla Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Det er nok veldig hendig i hvertfall. Alle føler vel at foreldrene er en del av identiteten og oppveksten og de vil stort sett være en viktig del av livet til de fleste. Man trenger jo ikke å like hverandre til døde, men gjensidig respekt og vanlig høflighet er viktig. Det er fryktelig sårende å høre på kritikk myntet på de som har vært der for en fra fødselen, selv om den kanskje er berettiget. Kjærester kommer og går, men familien består. Ingenting er bedre enn at kjemien stemmer godt, jeg har det slik med mine og det samme har min samboer det med sine. Føler oss heldig Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Nå er det ikke akkurat snakk om svigers, men jeg syntes det har litt å si. Jeg vil ikke føle meg mislikt når jeg drar hjem til han. Jeg vil ikke de skal ha noe i mot meg, og særlig ikke før vi har møttes sikkelig. Han har fortalt meg at moren syntes vi skal ha en ordentlig introduksjon. Tror hun er litt "skeptisk" til å ha ei jente hun ikke kjenner hjemme på rommet til sønnen. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Litt har det jo å si, og det er alltid greit å komme overrens med svigers, men er langt i fra avgjørende for et forhold i mine øyne. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Det er jo en fordel å være på gli med svigers, men det er ikke vitalt på noe vis. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Den dagen man får unger sammen, så kan det ha ganske mye å si for hverdagen. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Man trenger da vel egentli ikke ha stort med de å gjøre... med mindre man ikke vil da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå