Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Syns du "sviger's" er viktige for forholdet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det betyr litt ja, men ødelegger jo ikke for forholdet da, med mindre foreldrene går inn for å ødelegge det. Turte ikke snakke såå mye med foreldrene til eksen min, men ødela jo ikke forholdet av den grunn.

Svigerforeldrene mine nå er verdens koseligste og kuleste folk :)

Lenke til kommentar

Da jeg var yngre hadde det vel ikke så mye å si, men nå som jeg er "voksen" vil jeg si det har mye å si. Jeg vil jo gjerne at min kjæres skal ha mulighet til å treffe sine foreldre og det er ikke så lett visst de ikke hadde likt meg eller jeg ikke likt dem. Men det skal nok mye til før det er slå-opp-grunn

Lenke til kommentar

Hadde de hatet meg så hadde jeg vel klart å kommet over det. Selv om det hadde vært veldig sårende. Hadde ikke slått opp av den grunn. Men det er et stort pluss i forholdet hvertfall, om man har et godt forhold til foreldrene til kjæresten/samboeren/ektemannen. Det gjør ting mye lettere i hvertfall. Det er viktig nok at jeg bryr meg å gjør en innsats :)

Lenke til kommentar
Hadde de hatet meg så hadde jeg vel klart å kommet over det. Selv om det hadde vært veldig sårende. Hadde ikke slått opp av den grunn. Men det er et stort pluss i forholdet hvertfall, om man har et godt forhold til foreldrene til kjæresten/samboeren/ektemannen. Det gjør ting mye lettere i hvertfall. Det er viktig nok at jeg bryr meg å gjør en innsats  :)

9314358[/snapback]

what she said^^

Lenke til kommentar

Det er nok veldig hendig i hvertfall. Alle føler vel at foreldrene er en del av identiteten og oppveksten og de vil stort sett være en viktig del av livet til de fleste. Man trenger jo ikke å like hverandre til døde, men gjensidig respekt og vanlig høflighet er viktig.

Det er fryktelig sårende å høre på kritikk myntet på de som har vært der for en fra fødselen, selv om den kanskje er berettiget. Kjærester kommer og går, men familien består.

Ingenting er bedre enn at kjemien stemmer godt, jeg har det slik med mine og det samme har min samboer det med sine. Føler oss heldig :)

Lenke til kommentar

Nå er det ikke akkurat snakk om svigers, men jeg syntes det har litt å si. Jeg vil ikke føle meg mislikt når jeg drar hjem til han. Jeg vil ikke de skal ha noe i mot meg, og særlig ikke før vi har møttes sikkelig. Han har fortalt meg at moren syntes vi skal ha en ordentlig introduksjon. Tror hun er litt "skeptisk" til å ha ei jente hun ikke kjenner hjemme på rommet til sønnen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...