mikla Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Venn av meg snakka på msn med en blondine som slet med tregt internett og spurte vennen min om noen tips for å få det til å gå fortere. Da sa han at det hun trengte var litt nettverks olje som hun skulle smøre på kontaktene og kabelen. Så lurte blondinen på om hvor man fikk tak i slik olje og da sa han at du fikk det som regel på matbutikker. Så da hadde blondina ringt faren som var ute og handla og spurt om han kunne kjøpe med noe nettverks olje. LOL Endret 16. august 2007 av mikla Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Jisis.. Lurer på hva hun tenker når data'en har fått virus? Heller antibiotika nedi? Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Ikke så veldig datakyndig nei. LoL Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Venn av meg snakka på msn med en blondine som slet med tregt internett og spurte vennen min om noen tips for å få det til å gå fortere. Da sa han at det hun trengte var litt nettverks olje som hun skulle smøre på kontaktene og kabelen. Så lurte blondinen på om hvor man fikk tak i slik olje og da sa han at du fikk det som regel på matbutikker. Så da hadde blondina ringt faren som var ute og handla og spurt om han kunne kjøpe med noe nettverks olje. LOL 9296783[/snapback] OMG OMG OMG :dribble: LOLZ Følg reglene! Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Jeg kjente en som trodde nettverket på lan gikk på bensin... Så når det gikk tregt lurte han på om man måtte fylle på mer... Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Kun gullkorn fra forumet her, det finnes en tråd i humor delen(?) men gullkorn som ikke er fra forumet Lenke til kommentar
............... Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Kun gullkorn fra forumet her, det finnes en tråd i humor delen(?) men gullkorn som ikke er fra forumet 9300912[/snapback] så rapporter tråden istedenfor å klage? Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 jeg klager ikke jeg bare sier fra. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Dette er ikkje får forumet, tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg