hegefrem Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Jeg har problemer med min Eksterne Harddisk. Den kobler ut og det hjelper ikke å plugge ut og inn igjen... Noen som har noen tips eller triks som kan hjelpe meg? Er skikkelig irriterende, for jeg får den ikke til å virke igjen før den selv finner det for godt.... Lenke til kommentar
hegefrem Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 nå får jeg ikke kontakt i det hele tatt Ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
hegefrem Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Den der skapte bare problemer, har fått kontakt etter å a prøvd den i en annen Pc. Men nå driver den og sletter filmer + musikk som er lagt inn på den.... Lenke til kommentar
hegefrem Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 Nå er alt flyttet over på pc... men nå får jeg ikke formatert heller... Får beskjed om at windows ikke kan fullføre. Jeg har ikke win cd da det kom ferdig installert på pc'n. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
KAS Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Først lurer jeg på om du har Service Pack 2 installert? Det ser du ved å høyreklikke på My Computer og velge System. Det høres ut som det er oppstått skadede sektorer på disken. Det er sånt som skjer av og til. Du har sikkert fått meldinger av typen CRC (Cyclic Redundancy Check/Sirkulerende Overflødighetsfeil) når du har brukt disken? Du kan prøve å kjøre windows' feilrettingsprogram. Start > Run > skriv cmd > chkdsk stasjonsbokstav-til-skadet-disk: /r Egentlig bør du bare reklamere på disken (få ny på garanti der du kjøpte den), for når du først har fått slike feil på disken vil det antakelig komme flere. Endret 26. august 2007 av KAS Lenke til kommentar
hegefrem Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 Først lurer jeg på om du har Service Pack 2 installert? Det ser du ved å høyreklikke på My Computer og velge System. Det høres ut som det er oppstått skadede sektorer på disken. Det er sånt som skjer av og til. Du har sikkert fått meldinger av typen CRC (Cyclic Redundancy Check/Sirkulerende Overflødighetsfeil) når du har brukt disken? Du kan prøve å kjøre windows' feilrettingsprogram. Start > Run > skriv cmd > chkdsk stasjonsbokstav-til-skadet-disk: /r Egentlig bør du bare reklamere på disken (få ny på garanti der du kjøpte den), for når du først har fått slike feil på disken vil det antakelig komme flere. 9364923[/snapback] Ja, har Service Pack 2. Jeg har ikke fått melding om CRC. Prøver meg på feilrettingen, fikk beskjed om for lite diskplass til å erstatte skadede klynger i filen 89 med navnet . Slettet litt på disken og prøver igjen (vet ikke om det har noe å si) Tuuusen takk for svar! Alt er verdt ett forsøk Lenke til kommentar
hegefrem Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 Neste melding: Det oppsto en uspesifisert feil Lenke til kommentar
hegefrem Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 Jah, da var denne tråden forhåpentligvis avsluttet, disken er sendt tilbake til komplett. Så da er det bare å håpe på at den nye kommer i posten og at den fungerer som den skal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå