konduktans Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Prøver meg igjen jeg. Det var en som svarte på den forrige posten om Xzibitz, Snoop Dogg og Will.I.Am er med i KoRn, og han sa at i sangen twisted transistor, så virket det sånn. Det er forsåvidt bare den sangen jeg har sett musikkvideoen til, og de likner noe helt utrolig. Er de i bandet eller ser jeg feil?! Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 De er ikke med i KoRn. De er muligens med på Twisted Transistor, og iallefall med i musikkvideoen. Lenke til kommentar
edge Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) http://youtube.com/watch?v=EmXTCQ38FJo Litt rasta-versjon, ja Xibit, Snoop Dogg kjenner jeg igjen i den versjonen. Men de egentlige medlemene heter: Jonathan Davis - Vokal Reginald "Fieldy" Arvizu - Bass James "Munky" Shaffer - Gitar David Silveria - Trommer På årets turne er dog Slipknots Joey Jordison trommis, fordi Silveria har tatt pause elns. Joey: Endret 16. august 2007 av edge Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Prøver meg igjen jeg. Det var en som svarte på den forrige posten om Xzibitz, Snoop Dogg og Will.I.Am er med i KoRn, og han sa at i sangen twisted transistor, så virket det sånn. Det er forsåvidt bare den sangen jeg har sett musikkvideoen til, og de likner noe helt utrolig. Er de i bandet eller ser jeg feil?! 9296409[/snapback] Altså! Du fikk alt du trengte å vite i forrige tråd. Sjekk det siste svaret der igjen. Og igjen. Og igjen. Denne stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg