NilsiT Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) hva trenger du hjelp til da? du kan jo alle og det helt perfekt også... kan du alle pink floyd solo'ene også da? Edit: Lag noen egne solo'er da... Btw, John mayer - Neon den starten er kul på gitar da Endret 17. august 2007 av Nilsi_tl Lenke til kommentar
1915 Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 kan noen pink floyd soloer kan lære meg flere =D Lenke til kommentar
Silchas Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Nå som du har spillt gitar i 5 år kan du jo begynne å lage dine egne soloer? Du blir aldri noen god gitarist av å bare drive å kopiere andre sine sanger og soloer Lenke til kommentar
Meits Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 har spilt i 4-5 år da. 9301114[/snapback] Sånt er det passelig å spesifisere i første innlegg. Etter det du har skrevet, vil man anta at det er en rookie som spør, og da anbefaler man sanger deretter. Prøver igjen: My charona-soloen (the Knack). Burde oppfylle dine krav. MEn du kan vel den også, du Lenke til kommentar
1915 Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 nei faktisk så kan jeg ikke den Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Hammerfall - always will be introsolo Det kan du ikke? men lang da Lenke til kommentar
JorgenSeverin Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 En må kanskje vurdere og si hva man leter etter, hvor lenge man har spillt osv, når man lager en slik tråd. Ellers...du som kan alt.. Prøv noe SRV (og ja, han har rolige sanger som jenter tenner på) Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Ta soloen på slutten av Cynic - How Could I. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 In flames har noen soloer du burde klare og spille.. de er ikke så veldig lange men kule. Chimaira også på Self title skiva, den svarte... Lenke til kommentar
Arnold Layne Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Eller så kan du prøve deg på noen av Deep Purple sine soloer, de er ikke særlig lange og ikke spesielt vanskelige heller. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Muffin Man? Den er også meget lett å "gjøre sin egen", etter min mening. Herlig stykke gitararbeid av Frank Zappa. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Epilogue - Opeth Lenke til kommentar
Boneraw Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 heilt seriøst, prøv soloen i The Final Countdown! Den er artig, med akkurat passe lengde! Lenke til kommentar
Csvk! Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Gammel tråd dette her, men skulle jeg gitt deg et forslag den tiden du postet tråden, ville jeg anbefalt å prøve deg på Noen av Kirk Hammett's (Metallica) soloer. Han har både rolige og raske soloer som er enormt rå Eller kanskje Dave Mustain's (Megadeth) soloer, skikkelig ekstreme. Me mindre du kan "alle" disse også? Lenke til kommentar
victoryseieren Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Nå som du har spillt gitar i 5 år kan du jo begynne å lage dine egne soloer? Du blir aldri noen god gitarist av å bare drive å kopiere andre sine sanger og soloer For meg ser dette ut som den beste løsningen, hva med å lage noe selv. Lenke til kommentar
Slettmeg01 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Nå som du har spillt gitar i 5 år kan du jo begynne å lage dine egne soloer? Du blir aldri noen god gitarist av å bare drive å kopiere andre sine sanger og soloer For meg ser dette ut som den beste løsningen, hva med å lage noe selv. 2nd that! Du er ikke musiker før du skaper noe selv, etter min mening. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Eller så kan du prøve deg på noen av Deep Purple sine soloer, de er ikke særlig lange og ikke spesielt vanskelige heller. Og Jesus sank. Ikke at de er sånn übervanskelge, men Deep Purple er vel av bandene som er kjent for å ha helt ville og lange soloer(les: Highway Star og Flight of the Rat), samme hvor rolig låta er? En solo som er litt sånn rolig selv om den i seg selv går ganske kjapt osv er intro-soloen på live-versjonen av Desperado på Classicks(ja, classicKs med k)-albumet til Alice Cooper. Tviler på at du finner den tabbet, men siden du stiller deg motvillig til å komponere dine egne soloer stiller du deg kanskje villig til å tabbe noen selv? Lenke til kommentar
lille-hl Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Soloen i "All My Freinds Are Dead"!!! Lenke til kommentar
fve004 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 There ya go.. Denne burde holde deg opptatt i en stund:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå