Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ombygging av Honda Zoomer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjønner ikke helt emnetittelen din? :hmm:

Tror nr.2 der er ganske ombygd, ser ut som hele bakparten har fått en ganske stor makeover.

9296490[/snapback]

Hvem tar på seg slike jobber, eller er det kun de med privat verksted som utfører slikt?

 

Jeg har surfet litt etter Zoomer`n og finner ganske mange slike som har ombygget bakpart..

Lenke til kommentar
Hvem tar på seg slike jobber, eller er det kun de med privat verksted som utfører slikt?

 

Jeg har surfet litt etter Zoomer`n og finner ganske mange slike som har ombygget bakpart..

9296539[/snapback]

 

Alt kan gjøres om man har riktig verktøy, kreativitet og tid. Men, om man får det godkjent er en annen sak. Jeg tror ikke du kan bygge om Zoomer'n din og fortsatt beholde skiltene i Norge. ;)

Endret av Fisk1
Lenke til kommentar
hvorfor skall det være så vanskelig og få skilter på den hvis man gjør dette riktig?

 

Når sant skall sies så har jeg ingen Zoomer, jeg har heller ingen ting og gjøre i vinter så sånn sett leter jeg etter ett tidkrevende projekt av dette slaget;)

9296559[/snapback]

 

Fordi BT og Statens Vegvesen er skeptiske til alle ombygde fartøy av diverse grunner. Om det skulle skje noe med deg eller andre trafikanter om det ombygde fartøyer ditt faller fra hverandre, så har jo de godkjent det, og må dermed stå til ansvar.

Skal du få noe sånt godkjent tipper jeg at det må bygges om på et godkjent verksted, og godkjennes via BT eller lignende. Det vil nok svi et stort hull i lommeboka di.

Lenke til kommentar
hvorfor skall det være så vanskelig og få skilter på den hvis man gjør dette riktig?

 

Når sant skall sies så har jeg ingen Zoomer, jeg har heller ingen ting og gjøre i vinter så sånn sett leter jeg etter ett tidkrevende projekt av dette slaget;)

9296559[/snapback]

 

Fordi BT og Statens Vegvesen er skeptiske til alle ombygde fartøy av diverse grunner. Om det skulle skje noe med deg eller andre trafikanter om det ombygde fartøyer ditt faller fra hverandre, så har jo de godkjent det, og må dermed stå til ansvar.

Skal du få noe sånt godkjent tipper jeg at det må bygges om på et godkjent verksted, og godkjennes via BT eller lignende. Det vil nok svi et stort hull i lommeboka di.

9296581[/snapback]

Hvor mye vill noe slikt koste tipper du?

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke helt hvor du vil hen fordi å la et verksted gjøre jobben er helt urealistisk. Tenker du spesifikk på å forlenge bakparten, eller styling generellt? Tror du fint kan lakkere, trekke om, og gjøre endel endringer sålenge du bruker godkjente deler og slikt. Tror du kan få din ganske lik den på bilde, med unntak av forlengelsen og manglede baklys, blinklys og slikt.

 

Men jeg trodde poenget med slikt var morroen med å gjøre det selv jeg??!

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...