Gå til innhold

Resistance FOM fungerer ikke(?)

Jan A M

Anbefalte innlegg

Resistance - Fall Of Man fungerer altså ikke på min ps3.

Har vært i butikken å bytta spillet to ganger nå, og får ikke akurat dette spillet til å fungere på min ps3. Motorstorm og RR7 fungerer helt fint, men Resistance nekter å starte. Maskinen låser seg etter PS3 logoen har blitt vist. (Btw, Recieveren mottar på dette tidspunktet altid Dolby Digital signal, uten at det er noe lyd) Og slik står den altså, uten at det skjer noen ting.

Er det noen som vet hvorfor? Er det noen innstillinger som gjør at maskinen får problemer med akurat dette spillet, men ikke med de andre?

De på butikken påstår at det ikke er noen andre som har kommet tilbake med sine spill, og det kan da fanken ikke være mulig at jeg har fått 3 spill på rad, som er defekte.

To andre spill fungerer som sagt problemfritt, så det virker ikke som det er ps3´en som ikke fungerer som den skal heller. Jeg har lite lyst til å dra ned på butikken for tredje gang, bare for å få enda ett nytt ikkefungerende Resistance :nei:

Er helt rådvill nå, og håper noen kanskje kan oppklare dette, kanskje det bare er en eller annen teit innstilling elns...

PS3 er koblet til en 42" Tatung LCD via HDMI-kabel, om det skulle ha noen betydning.

Endret av Jan A M
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan det være at det er på noen form for parental control? som nekter deg å spille spill med Mature rating? Det er det eneste jeg kan tenke meg. Tror dette kan settes på master account.

9296422[/snapback]

Har vært inne på tanken, men burde det ikke da komme opp en beskjed om dette? Jeg har heller ikke valgt noen form for parental control når jeg satte opp maskinen. Skal uansett se om jeg finner noen innstilling for akurat det.

Takker for svar.

Lenke til kommentar

Vet ikke om det kommer opp når du setter i noe spill.. tror nesten du bare får lete rundt etter det. Ser liksom ikke helt hva annet det kan være. Eventuelt se om det er lagt inn noen resistance filer i gamedata og slett disse og prøv å starte på nytt. Hvis installasjonen har gått galt på noen måte, så kan det jo være det.

Lenke til kommentar
Vet ikke om det kommer opp når du setter i noe spill.. tror nesten du bare får lete rundt etter det. Ser liksom ikke helt hva annet det kan være. Eventuelt se om det er lagt inn noen resistance filer i gamedata og slett disse og prøv å starte på nytt. Hvis installasjonen har gått galt på noen måte, så kan det jo være det.

9296457[/snapback]

Vel, 11poeng til deg da, slo av foreldrekontrollen helt, og da loada spillet gitt. Smart å selge med et spill i en bundle-pakke, som ikke fungerer med maskinens standard oppsett dog. :hmm:

Takker for raskt og oppklarende svar. :D

Endret av Jan A M
Lenke til kommentar

9296457[/snapback]

Vel, 11poeng til deg da, slo av foreldrekontrollen helt, og da loada spillet gitt. Smart å selge med et spill i en bundle-pakke, som ikke fungerer med maskinens standard oppsett dog. :hmm:

Takker for raskt og oppklarende svar. :D

9296604[/snapback]

Enig med deg i det, det kunne i alle fall kommet opp ein melding som sa i fra at foreldre kontroll var aktivert

Lenke til kommentar
Jupp jupp.. online er meget nice. Join gjerne klanen vår om du ønsker.

Mer info her :

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=756795&st=0

9297704[/snapback]

Hadde nok vært gøy, men sliter med å venne meg til fps-spill med ps-kontrolleren... :blush:

Sliter stooort.

Finner jeg ut at jeg fikser det, er jeg gjerne med. :thumbup:

***OBS: Til de som måtte ha samme problem med å starte spillet; standardpassordet for endring av parental control er 0000. Måtte jo inn på nettsidene til ps3 for å finne ut dette, da det ikke følger med en komplett manual (kun en såkalt "hurtigreferanse"). :ermm:

Endret av Jan A M
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...