Gå til innhold

dual screen problem

cErfik

Anbefalte innlegg

Har samme spørsmål i sticky tråden, men kanskje mer respons om jeg lager en individuel tråd..

Har et lite spørsmål. Fikke meg en ekstra 19" LCD skjerm i dag og tenkte jeg skulle koble den opp og få dobble skjermer... Men da jeg kobler den til så får den ikke noe signal.

Skjermkort: NVIDIA GeForce 7800GT

Men har ikke fått med noen drivere til skjermen, har dette noe og si? Har ikke hatt noen problemer med dette før når jeg har byttet skjermer...

Virker også som om pcen ikke finner skjermen. På Nview innstillingene er det en hake som det står Enkelt Skjerm på. Men som er grå og ikke kan endres på..

Håper noen kan hjelpe På forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mmm, enig med headbullen her. Regner med at du skrudde av PC'en når du koblet til den nye skjermen. Hvis ikke, så er nok det en lur ide. Enkelte versjoner av nView (og skjermkort-innstillings programmer generelt) oppdager ikke en ny skjerm før man har foretatt en reboot.

Lenke til kommentar
Mmm, enig med headbullen her. Regner med at du skrudde av PC'en når du koblet til den nye skjermen. Hvis ikke, så er nok det en lur ide. Enkelte versjoner av nView (og skjermkort-innstillings programmer generelt) oppdager ikke en ny skjerm før man har foretatt en reboot.

9297741[/snapback]

Var restart som var cluet her. Hadde pcen av når jeg koblet den inn og trodde ikke det var nødvendig med restart da...

Takker for hjelpen begge to :)

Lenke til kommentar
Men har ikke fått med noen drivere til skjermen, har dette noe og si? Har ikke hatt noen problemer med dette før når jeg har byttet skjermer...

9296351[/snapback]

Du trenger ikke drivere til en skjerm.

CD-en som gjerne følger med skjermer inneholder stort sett fargeprofiler, noen ganger et kalibreringsprogram for å lage egne fargeprofiler og gjerne litt dokumentasjon.

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...