EinarEriksen Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Nå kan Neonode forsikre oss om at den svenske minimobilen N2 kommer til Norge. Les mer Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Bah. Telefast og Dangaard er begge leverandørene jeg har Så da får jeg ikke den noe billigere Jaja... Men bra å endelig se at det kommer nye merker her til lands. Og håper på at Telefast og Dangaard gir etter slik at jeg kan selge denne iallefall. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Mener det ble nevnt noe for en god stund siden om en mulig importør, etter at jeg var i kontakt med en journalist i PC World (tror jeg). Skal se om jeg finner tilbake til det. Redigert; Brightpoint var det I mars i år ble dette sagt. Endret 16. august 2007 av OML Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Mener det ble nevnt noe for en god stund siden om en mulig importør, etter at jeg var i kontakt med en journalist i PC World (tror jeg). Skal se om jeg finner tilbake til det. Redigert; Brightpoint var det I mars i år ble dette sagt. 9297172[/snapback] Hmm... Lurer på hvem som bruker de som leverandør.... (Altså, hvilken butikker) Endret 16. august 2007 av CaZpeR Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Ikke godt å si, men Brightpoint selv sier de har et bredt kontaktnett. De er jo internasjonale, så jeg vil tro det er ganske seriøst. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Ikke godt å si, men Brightpoint selv sier de har et bredt kontaktnett. De er jo internasjonale, så jeg vil tro det er ganske seriøst. 9297246[/snapback] Så slik ut ja. Skal kanskje høre med daglige ledern min om det hadde vært mulig å kanskje fått ordnet en avtale med de. Er veldig ivrig på å få litt varierte merker i butikken min. Lenke til kommentar
Knocksock Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Brightpoint kjøpte jo opp Dangaard for en liten tid tilbake. I Sverige får Telenor - etter hva jeg har lest - enerett på salg av Neonode N2 (butikker i hvertfall..) Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Hva er det som er så spesielt med denne mobilen egentlig? Jeg beklager på forhand om dette innlegget virker negativt. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Hva er det som er så spesielt med denne mobilen egentlig?Jeg beklager på forhand om dette innlegget virker negativt. 9299683[/snapback] Produsenten her har tenkt i en litt annen bane enn andre produsenter. Her har du en liten telefon som minner mer om et smykke eller en liten mp3 spiller (Sett fra forskjellig kjønn), som er smart. Den har ikke de aller nyeste (og for mange ubrukelige) teknologiene som 3G osv. men den er brukervennelig og fin. Såvidt jeg har sett og hørt fra videor og forhåndstitter på nett. Om jeg skal ha denne selv så skal jeg definitivt prøve den først. Lenke til kommentar
OleRavny Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Hvem skrur på disse når det blir noe feil? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Hvem skrur på disse når det blir noe feil? 9300303[/snapback] Det var det også da. Ser jo hvordan det går med LG telefonene i dag Iallefall for oss som bor over Oslo Lenke til kommentar
sgiga Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Neonode er rett og slett bare kul. Hvor praktisk den er som telefon er jo et annet spørsmål. Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Er det noen som kan bekrefte om brukergrensesnittet fungerer tilfredstillende? Det hadde vært fint med noe slikt på min m600. Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 Videoen nederst i vår sniktitt illustrerer brukergrensesnittet http://www.amobil.no/sniktitt/mobiltelefon...eonode_n2/36776 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg