dimetho Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Jepp, så måtte det komme, jeg slutter meg til flokken av hyperivrige ny-moddere som vil has skryt ifra overklokkings mange lesere... jaja, men sjekk modden da! Du kan sjekke den her -> http://www.casemaze.tk Men bildekvaiteten er litt... rar Btw; Hjemmesiden min skal bli den nye konkurrenten til overklokking.no ja du hørte det, det skal bli knusebanking på denne fronten Siden heter www.casemaze.tk og ja, overklokking.no, dere har blitt utfordret... Mitt fete design og innhold skal nok ta dere i lengden... :wink: Jeg vil uploade bedre bilder, og disse bildene på casemaze er litt gamle, men straks jeg får litt batteri til det digitale hex0r kameraet, så blir det bedre bilder... Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Sorry, men jeg orket ikke å se på bildene siden jeg måtte gå via den FÆLE siden der. Kan ikke du bare ligge ut linker til bildene her? Eller forandre på framesene dine og bakgrunnsbildene? Evt. fjerne de? Ha en fortsatt fin dag. Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2003 hehe, ja det tar en tid å loade den siden, pga størrelsen på bildene ; ) Btw; den siden roxer jo! 8) Jaja, jeg får vell legge ut bildene her da Men du må innrømme, den siden var jo feet.... But bevare, kvaliteten er litt... rar Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Tror det holder å bare legge ut linken. Slik: Bilde 1 Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2003 Du er kritisk, men stabil Jimmi Pop.... Ja, kan jeg anbefale :google: ? (ok, måtte bare teste ut google smilyen ) Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Du er kritisk, men stabil, Jimmy Pop... Vel.. Prøver alltid å ha et åpent sinn. Og for det meste å komme med konstruktiv kritikk som andre kan lære av. Ikke meningen å være verken frekk eller arrogant, overlegen eller noe i den duren. Prøver bare å gjøre mitt for å øke kunnskapsnivået her, om jeg får si det slik. :-) Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2003 Stygg? Jaja, jojo har hørt litt om det før da :wink: Men så lagde jeg den i Frontpage (sier microsoft dere noe?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå