Gå til innhold

HK til Socket 478

Fisk1

Anbefalte innlegg

Hallo!

Har en S478-prossesor stående i min nåværende PC, men har tenk lenge på å bytte hardwaren til Dualcore etc.

Men, jeg vil ikke skrote 478'en helt enda, men siden dette er en socket som er "utgått på dato", så er det ikke så lett å få tak i HK til det lenger.

Skulle gjerne hatt tak i noe av det frakkeste som var å få tak i til S478, slik at den CPU'en kan leve et liv videre som mediapc eller noe. :)

Derfor tenkte jeg kanskje dere kunne hjelpe meg med å finne noe?

Ligger et Chaintech CT-9EJL1 ute på finn.no, men finner ikke noen specs til det. Er dette noe å gå for eller?

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nåja, det er bare to å velge mellom siden ingen butikker har de andre :p

Men hvorfor ikke gå for det som har fått gode erfaringer? Det er det eneste som er ATX og :)

9296131[/snapback]

Ja, men man kan finne mye rart utenfor butikkene og. ;)

Finn.no og Ebay f.eks. Men er vel kanskje litt mye forlangt, er jo tross alt et gammelt socket da.

Lenke til kommentar
Men jeg vil ha tips til hva som er noe å gå for, så jeg slipper å se igjennom 157 hovedkort i prisguiden. Om det ikke er for mye å be om. :wee:

Komplett har et demo1 MSI 875P NEO-PFISR Kortet hadde jeg selv en gang i tiden, og anbefaler det gjerne - men det var da fryktelig høy pris til å være demo...

Btw. beste kortet til socket478 jeg har vært borti er uten tvil Abit IT7Max2 V2 Det har gått overklokket her i årevis uten å kny, så hvis du kommer over et slikt :thumbup:

Lenke til kommentar
Komplett har et demo1 MSI 875P NEO-PFISR Kortet hadde jeg selv en gang i tiden, og anbefaler det gjerne - men det var da fryktelig høy pris til å være demo...

Btw. beste kortet til socket478 jeg har vært borti er uten tvil Abit IT7Max2 V2 Det har gått overklokket her i årevis uten å kny, så hvis du kommer over et slikt  :thumbup:

9299622[/snapback]

Hm, jeg kan ikke se noen pris hos Komplett, kanskje det er solgt da? O_o

Faen, skulle likt å ha tak i noe artig til 478´en uten å betale altfor mye for det, er vel ikke så mye igjen å gå på i det socketet.

Lenke til kommentar
Hehe, da får jeg legge ved et screenshot av lista:

9308537[/snapback]

Ja, jeg ser det på bildet ditt, men jeg finner det ikke i linken din. ;)

Merkelig? Du ser det, eg kan heller ikke finne det? Men det er ett bra kort, har MSI 875P Neo-LSR (MS-6758) Det er nå over 4år gammelt.

9308709[/snapback]

Bra det er flere som ikke ser det. :wee:

Hehe... Men ja, har lyst på et bra kort. Sitter med et Gigabyte nå, det er ok det og , men skulle gjerne sett noe som var "top-notch".

Lenke til kommentar
Hehe, da får jeg legge ved et screenshot av lista:

Ja, jeg ser det på bildet ditt, men jeg finner det ikke i linken din. ;)

Merkelig? Du ser det, eg kan heller ikke finne det? Men det er ett bra kort, har MSI 875P Neo-LSR (MS-6758) Det er nå over 4år gammelt.

Bra det er flere som ikke ser det. :wee:

Hehe... Men ja, har lyst på et bra kort. Sitter med et Gigabyte nå, det er ok det og , men skulle gjerne sett noe som var "top-notch".

Oops, der var det nok solgt i neste sekund. Til den prisen så trodde jeg faktisk at det ville ligge trygt en god stund, men :no:

Lenke til kommentar
Oops, der var det nok solgt i neste sekund. Til den prisen så trodde jeg faktisk at det ville ligge trygt en god stund, men  :no:

9308926[/snapback]

Flere enn meg som vil skvise mest mulig ut av 478´en sin, skal du se. ;)

The Hunt Continues!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...