Fisk1 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Hallo! Har en S478-prossesor stående i min nåværende PC, men har tenk lenge på å bytte hardwaren til Dualcore etc. Men, jeg vil ikke skrote 478'en helt enda, men siden dette er en socket som er "utgått på dato", så er det ikke så lett å få tak i HK til det lenger. Skulle gjerne hatt tak i noe av det frakkeste som var å få tak i til S478, slik at den CPU'en kan leve et liv videre som mediapc eller noe. Derfor tenkte jeg kanskje dere kunne hjelpe meg med å finne noe? Ligger et Chaintech CT-9EJL1 ute på finn.no, men finner ikke noen specs til det. Er dette noe å gå for eller? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Voìla! 9296061[/snapback] Ja, dette kunne jeg klart selv. Men jeg vil ha tips til hva som er noe å gå for, så jeg slipper å se igjennom 157 hovedkort i prisguiden. Om det ikke er for mye å be om. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Nåja, det er bare to å velge mellom siden ingen butikker har de andre Men hvorfor ikke gå for det som har fått gode erfaringer? Det er det eneste som er ATX og Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Nåja, det er bare to å velge mellom siden ingen butikker har de andre Men hvorfor ikke gå for det som har fått gode erfaringer? Det er det eneste som er ATX og 9296131[/snapback] Ja, men man kan finne mye rart utenfor butikkene og. Finn.no og Ebay f.eks. Men er vel kanskje litt mye forlangt, er jo tross alt et gammelt socket da. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Jeg fant ihvertfall ingenting på hverken finn.no eller qxl.no. EDIT: Det er hverken med h, eller? Ble usikker nå, bare blås i det Endret 16. august 2007 av Konnis Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Jeg fant ihvertfall ingenting på hverken finn.no eller qxl.no. EDIT: Det er hverken med h, eller? Ble usikker nå, bare blås i det 9296182[/snapback] Nei, du sier noe der. Er det noen som vet om noe, skrik ut! Ang. ditt andre spm: http://www.riksmalsforbundet.no/sprakspalt...innlegg_12.html Lenke til kommentar
Zink Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Men jeg vil ha tips til hva som er noe å gå for, så jeg slipper å se igjennom 157 hovedkort i prisguiden. Om det ikke er for mye å be om. Komplett har et demo1 MSI 875P NEO-PFISR Kortet hadde jeg selv en gang i tiden, og anbefaler det gjerne - men det var da fryktelig høy pris til å være demo... Btw. beste kortet til socket478 jeg har vært borti er uten tvil Abit IT7Max2 V2 Det har gått overklokket her i årevis uten å kny, så hvis du kommer over et slikt Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 Komplett har et demo1 MSI 875P NEO-PFISR Kortet hadde jeg selv en gang i tiden, og anbefaler det gjerne - men det var da fryktelig høy pris til å være demo... Btw. beste kortet til socket478 jeg har vært borti er uten tvil Abit IT7Max2 V2 Det har gått overklokket her i årevis uten å kny, så hvis du kommer over et slikt 9299622[/snapback] Hm, jeg kan ikke se noen pris hos Komplett, kanskje det er solgt da? O_o Faen, skulle likt å ha tak i noe artig til 478´en uten å betale altfor mye for det, er vel ikke så mye igjen å gå på i det socketet. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Hm, jeg kan ikke se noen pris hos Komplett, kanskje det er solgt da? O_o De har det inne, men prisen vises kun på oversikten. Er første MSI-kortet på lista (kr. 835,-) http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=10071 Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Hm, jeg kan ikke se noen pris hos Komplett, kanskje det er solgt da? O_o De har det inne, men prisen vises kun på oversikten. Er første MSI-kortet på lista (kr. 835,-) http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=10071 9306342[/snapback] Finner det fortsatt ikke du. Finner faktisk ingen kort der til S478. Endret 18. august 2007 av Fisk1 Lenke til kommentar
Zink Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Hm, jeg kan ikke se noen pris hos Komplett, kanskje det er solgt da? O_o De har det inne, men prisen vises kun på oversikten. Er første MSI-kortet på lista (kr. 835,-) http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=10071 Finner det fortsatt ikke du. Finner faktisk ingen kort der til S478. Hehe, da får jeg legge ved et screenshot av lista: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Merkelig? Du ser det, eg kan heller ikke finne det? Men det er ett bra kort, har MSI 875P Neo-LSR (MS-6758) Det er nå over 4år gammelt. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 Hehe, da får jeg legge ved et screenshot av lista: 9308537[/snapback] Ja, jeg ser det på bildet ditt, men jeg finner det ikke i linken din. Merkelig? Du ser det, eg kan heller ikke finne det? Men det er ett bra kort, har MSI 875P Neo-LSR (MS-6758) Det er nå over 4år gammelt. 9308709[/snapback] Bra det er flere som ikke ser det. Hehe... Men ja, har lyst på et bra kort. Sitter med et Gigabyte nå, det er ok det og , men skulle gjerne sett noe som var "top-notch". Lenke til kommentar
Zink Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Hehe, da får jeg legge ved et screenshot av lista: Ja, jeg ser det på bildet ditt, men jeg finner det ikke i linken din. Merkelig? Du ser det, eg kan heller ikke finne det? Men det er ett bra kort, har MSI 875P Neo-LSR (MS-6758) Det er nå over 4år gammelt. Bra det er flere som ikke ser det. Hehe... Men ja, har lyst på et bra kort. Sitter med et Gigabyte nå, det er ok det og , men skulle gjerne sett noe som var "top-notch". Oops, der var det nok solgt i neste sekund. Til den prisen så trodde jeg faktisk at det ville ligge trygt en god stund, men Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 Oops, der var det nok solgt i neste sekund. Til den prisen så trodde jeg faktisk at det ville ligge trygt en god stund, men 9308926[/snapback] Flere enn meg som vil skvise mest mulig ut av 478´en sin, skal du se. The Hunt Continues! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå