Perazzi Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Jeg har laget en mal i word, fast tekst øverst på dokumentet og til høyre langs siden. Problem: når jeg prøver å skrive ut kommer ikke teksten på høyre side med på utskriften. Har prøvd å skrive ut dette dokumentet fra en annen pc og på samme printer, det fungerer... Hva kan være feil? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Sjekk om teksten går innenfor printerens marginer Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Er teksten på høyre side i en tekstboks? I så fall: Verktøy -> Alternativer -> Skriv ut -> hak av for Tegnede objekter. Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Er teksten på høyre side i en tekstboks? I så fall: Verktøy -> Alternativer -> Skriv ut -> hak av for Tegnede objekter. 9296389[/snapback] Takk, det var der feilen lå Endret 17. august 2007 av iggipop Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Det er en vanlig problemstilling. Tekstbokser i Word ligger i et eget layer for tegnede objekter, akkurat som bilder som er fristilt eller tegninger. Det er en av grunnene til at jeg unngår å bruke tekstbokser i maler så godt det lar seg gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå