Tycho Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 jeg har tenkt på å kjøpe meg ny mus, og har tenkt på Logitech MouseMan Dual Optical .... lurer på om noen har prøvd den? er den bra? Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Bruker den nå...på en func1030... Den er kjempeflott, men det er ett problem, den er bygd for høyrehånda, men jeg er venstrehendt... Har brukt den over 1 år nå da, og den har ikke glippet en eneste gang. Kan ikke forstå at mx-serien kan være særlig raskere, men er de det, så kommer jeg nok til å bytte... Lenke til kommentar
Screamer Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Kjøp deg logitech MX300 på www.mpx.no det er den beste spill-musen på markedet og er billig.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Ta og skjekk ut de testene som gamer.no har utført. MX300 har fått 6 av 6 vhis eg ikke tar feil. MX500 fikk da kun 4 eller 5 med det var pga at den ikke passet til venstre hånden men teknologien er den samme som hos MX300. Skal hente min MX500 om noen timer Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Jeg eier både MX300 og Mouseman Dual Optical. Og jeg har ingen tvil, Mouseman rocker. Den er mye mer presis enn MX300 og 3.knappen sitter bedre plassert. Hvis du beveger MX300 to ganger over en strekning på bordet ditt, ene gangen fort andre gangen langsomt så går ikke pekeren like langt. Det gjør derimot Mouseman sin, ergo sistnevnte er bedre egnet til spilling. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Hehehe det rare greier men eg har hørt det motsatte. Tror det er smaks sak og dette gjelder vel også Ms sine intellimouse v1 og v3 modellene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå