Khaya Ivorensis Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 MacGyver er best, har så mange minner fra barndommen Yay! Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 http://www.facts-convention.com/lectrr/macgyver.jpg LoL Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 MacGyver ftw! Og lol @ det bildet Pret Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Jess, bra at det begynte igjen! Har sett mange av episodene flere ganger, men siden jeg har sett MacGyver siden barneskolen, forstår jeg mer nå.. Bare synd at jeg bare får sett siste halva, vi slutter på skolen halv 4... EDIT: Vi slutta tidligere i dag:) Men synd at "Alle hater Chris" ikke sendes mer.. Endret 4. september 2007 av Kaggen Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 fett. savna det på tv i sommerferien ^^ Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Selvom jeg sier han suger, så er det alltid like digg å laxe foran tv'en med Maccern på tv'en. :> Lenke til kommentar
HanAndreTomaten Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 men hva skjer med malcolm? er han bytta ut med scrubs? (det er fett det og azz:D!) noe jeg alltid lurer på: heter han malcoLm eller malcom? går det ikke an å hete begge deler a'?:S Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg, glad! (det eneste er at det virker som om jeg har sett ALLE episodene, eller at det er noen de ikke sender...) Lenke til kommentar
Sidemaal Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg, glad! (det eneste er at det virker som om jeg har sett ALLE episodene, eller at det er noen de ikke sender...) 9427967[/snapback] Det heter Malcolm, ikke Malcom. Btw, Macgyver er et schpa program! Lenke til kommentar
Fhtagn Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Husker når det gikk i beste sendetid på lørdagskvelden nå jeg var en liten drittunge. Digga Macguyver da, og digger det nå og. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Digger Mac, men blir ikke like spennende når man har sett alle episodene 3 ganger.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå