Agrostar Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Har fått tilbod om å kjøpe eit brukt XFX Geforce 6600GT til rundt 500kr. Etter kva eg har skjønt og funne ut så er dette eigentleg eit bra skjermkort. Men eg har lese her på forumet om nokon som har hatt litt problem med det. Så derfor lurer eg på kva de meiner om skjermkortet og om de kunne ha sagt kva som eventuelt var problemet med kortet. Endret 16. august 2007 av Stressis Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Kortet er relativt gammelt, og ikke spesielt bra. Kjøp heller dette, som koster rundt det samme, er nytt og er bedre. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Men da må eg kjøpe nytt hk og da Har AGP... Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Beklager, det tenkte jeg ikke på. Skal se om jeg finner noe til AGP Det ser ikke ut som jeg fant noe Du burde ihvertfall prøve å prute litt på skjermkortet, jeg så et 6600GT på bruktmarked.no for noen måneder siden, det kostet ca. 300 Endret 16. august 2007 av Konnis Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 En del bedre kort for ca. samme pris.. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=338513 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå