lokeland Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Jeg har nettopp reformatert maskina mi og har to problemer. Noen måneder etter at jeg installerte Windows XP forrige gang fikk jeg et problem når jeg botta. Jeg fikk en feilmelding som sa noe om "boot failure". Men om jeg satte i Windows XP-CDen og ikke trykka en tast når jeg ble spurt om det under bootinga, ja da botta Windows! Nå har jeg reformatert og det samme skjer igjen. Hvorfor? Det andre problemet er at jeg ikke får opp min eksterne harddisk (WD MyBook) i Windows. Det funka fint før! Hvorfor funker det ikke nå? Lenke til kommentar
mesha Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Prøvd å importere den via DiskManagement? Høyreklikk på Min Datamaskin og trykk på Computer management (husker ikke hva på norsk) og trykk på Disk Behandling. Høyreklikk og trykk importer disk (er). Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Hvis mener Disk Management (bruker engelsk versjon) så er det ikke mulig å høyreklikke uten på selveste diskene Windows har funnet. Edit: *kremt* Jeg hadde surra litt og kobla i feil ledning! Men har jo et spørsmål jeg lurer litt på igjen. Endret 16. august 2007 av Glisevask Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå