Mrfluesikring Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Hei Post dine beste kroker til forskjellige fisker. Fjellørret: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Midterste er favoritt til mange mennesker! Gjedde: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Du skriver "kroker" så da legger jeg like gjerne med en knippe fluer jeg drar ørreten med: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Nå skal det sies at jeg binder egne varianter av disse, men grunnmønsteret er så si det samme. Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Disse slukene er de som har dratt opp mest ørret i fiskeveska mi. Veldig forelsket i den helt til venstre En utrolig sluk. Endret 16. august 2007 av conzeed Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Til torskefiske bruker jeg for det meste: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 2 gummimakk over pilken. Gult og rødt er best. Sølvpilk. Den nest øverste er best. 259-400g. Svenskepilk funker også Til seifiske: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 2 rød gummimakk over pilken. Gjerne med litt glitter på kroken. Den øverste pilken. 250g. Til langefiske: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor En svær krok agnet med småsei. På et slep etter et tungt søkke, 800-1000g. Endret 19. august 2007 av Olumvolum Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Jeg fisker KUN fjellørret langt fra folk og fe. Slukene jeg foretrekker er klassikere som Sølvkroken Spesial 12 gram, Vibrax 8 gram og ulike sildesluker på 18-25 gram. Større sluker - større rekkevidde - større sjanse for fisk - større fisk. Har planer om å gå opp i 40 gram etterhvert, men jeg har ikke rette utstyret enda. Endret 20. august 2007 av member-101642 Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Denne svikter aldri... Kan få hva som helst på den Lenke til kommentar
Elgjeger Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 HeiPost dine beste kroker til forskjellige fisker. Fjellørret: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Midterste er favoritt til mange mennesker! Gjedde: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 9295656[/snapback] "Midterste er favoritt til mange mennesker! " ja, det var en 7. grams slik jeg tok min største ørret på! 4,2 kilo, en sjøørret! Ikke så veldig stor, men... Lenke til kommentar
Haandtverkern Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Til gjeddefiske slår den aldri feil. Har fått mine beste gjedder på den. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå