TheKims Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Hei kjøpte for et par måneder siden en 2001 mod husaberg 650fe. problemet nå er at jeg ikke får gnist i pluggen, bytta plugg i dag men ingen endring. det rare er at jeg kjørte hjem fra jobb for 2 dager siden å sykkelen gikk akkurat som den skulle, kjørte frem til døra vridde om tenningen. når jeg skulle starte dagen etterpå får jeg ingen respons. har gått over ledninger å alt ser bra ut. noen som har ide om hva som kan være feil?? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 kan jo prøve å bytte plugghetta . vist ikke det funker er vel coilen din gåend. Lenke til kommentar
Peter Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Null respons i det hele tatt? Dumt spørsmål, men du har vel ikke kommet borti en sikkerhetsbryter eller noe sånt? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 det rare er jo at sykkelen fungerte helt fint hjem fra jobb. merket ingen fjusk eller nåt. pluggheten går vell som regel når man kjører. skjønner ingenting. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Coilen kan som tidligere nevnt være skyldig. Kortslutning etc kan ha forekommet... Lenke til kommentar
Loled Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Klipp av 1cm av tenplugghetteledningen, d fungerer altid. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 du har bare prøvd om den starter ? ta av pluggen, sett den i plugghetta, sleng den mot stål, og trykk på startern/kicken og håp på gnist. er det ikke gnist, er det CDI/coil som antagelig har tatt kvelden, ellers er det dårlig kontakt mellom CDI og plugg. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 Har nå godt over med måle instrument, det kommer ingen strøm til coilen så jeg tror d må være tennspolen som har tatt kvelden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå