Wixe Skrevet 15. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2003 Fikk et innfall når jeg var på Rema1000 i går Halogenpære 10W 12V 25kr Montert i toppen av kabinettet foran en vifte som trekker ut (så varmen blir trekt ut ASAP) Hva syns dere Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 15. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2003 Hehe... Det ble jaggu lys, ja... :-D Men det eneste negative er vel varmen. Så lenge du har kontroll, så går det vel bra. Men jeg ville jo hatt litt farge der inne. Om ikke farge på plexiglasset. Men det var flott! Lenke til kommentar
Wixe Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. januar 2003 BB billig Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 15. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2003 Genial ide, og bra gjort det at du plasserte den i toppen (varme stiger) pluss at du tok ei vifte atmed... lett og fett Lenke til kommentar
Wixe Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. januar 2003 Det begynner å nerme seg nå ja Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 15. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2003 Litt varmt? Lenke til kommentar
Wixe Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. januar 2003 Litt varmt? egentlig ikke da pæren er plassert slik at luften rundt blir sugd rett ut av kabinettet. Romtempen er 18-19c Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 16. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2003 Liten oppdatering, da jeg har fått kjeft(!) på VH pga denne modden!! :o Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 16. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2003 Hehe.. Men den modden va tøff! Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 16. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2003 Fant ut at han som slengte mest med leppa var annsatt i en butikk som selger moddingsytstyr... Neste prosjekt er å farge lyset, selv om jeg ikke har kommet på noen enkel løsning (som ikke krever penger eller mye tid). Tips tas imot med takk Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 17. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2003 Farget plastfolie. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 19. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2003 http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet421.htm http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet374.htm http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet365.htm http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet335.htm Noe slikt?? Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 19. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2003 Nå skal jeg bytte viduet til et L formet for å få med toppen i dette prosjektet så jeg tror ikke jeg setter på en etch på det viduet da det vil bli kappet opp til midre strategisk plasserte biter Men jeg vurderer en kapsel (blått glass?) rundt pæren Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 20. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2003 Farget plastfolie. ...smelter! Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 20. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2003 seffers smelter rød plastfolie... prøv å spray lakkere kanskje..da brenner det sikkert!!! da blir det rødt! det skal jeg love deg!!!! Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 20. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2003 LOOL Nei jeg tror jeg vil bruke glass, en eller annen form for kapsel (det er også billig om jeg finner en flaske med blått glass). Noen som kjenner til en likørflaske/essensflaske i blått glass? Lenke til kommentar
KaldBlod Skrevet 22. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2003 BAWLS Guarana. Allikevel funker det ikke særlig bra, til tross for den fine (og perfekte) blåfargen. Lyset (iallefall med pæra jeg brukte) var ikke sterkt nok til å lage noen effekt. Det forble hvitt, hvis man så inn i flaska, og ikke noe blått lys kom ut. Desverre Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 22. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2003 Vil tro at det var en flaske som var for stor eller for mørk, men jeg har ikke testet det enda... Uansett så koster det ikke så himla mye samt at innholdet i flasken er jo heller ikke noen ulempe Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 22. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2003 Du kan jo se på www.ljudia.no der ha dem jo sånn derre fargefilter til lyskastere.. Koster 25 kr eller.no ! Jeg har bare en egen PSU som jeg bruker til belysning av rommet! det er litt najs Men uannz... Gammel ide' :wink: Men er digg mod fordiom Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 22. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2003 Ja det kunne vært en ide, men jeg må begrense størrelsen. Nå har jeg ikke prøvd ut den første ideen min med essensglass, men har en følelse om at det hele bare vil bli sånn nesten.... Kul sign forresten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå