JonV Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Jeg har klart å rote vekk esken til XP. med andre ord jeg har mistet Productkey. Osèt er oppe og går en så lenge Heldigvis....... Er det noen her ute på forumet som vet hvor jeg kan finne igjen Productkey Eventuelt i registeret eller noe sånt....den er jo skrevet inn 1 gang før så et sted må det jo ligge på maskina .... Hjelp Lenke til kommentar
JonV Skrevet 2. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2002 er det noen steder i registry jeg kan finne det? Jeg husker de 10 første men ikke resten Hjelp Lenke til kommentar
frewrik Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Står det ikke i egenskaper for system da? gjør det i 98... Lenke til kommentar
JonV Skrevet 2. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2002 Quote: On 2002-01-02 10:18, frewrik skrev:Står det ikke i egenskaper for system da?gjør det i 98... Nei det står ikke der. det er som i Win2000 productkey er erstattet med et serienr Lenke til kommentar
Sirillion Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Du kan prøve følgende i registeret: HKEY_LOCAL_MACHINE -SOFTWARE --MICROSOFT ---WINDOWS NT ----CURRENTVERSION ProductID heter en linje ... kan det være den tro?? Er ihvertfall mye andre ting der, slik som hvem som eier det, firma etc. etc. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 2. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2002 Quote: On 2002-01-02 11:37, NeoTech skrev:Du kan prøve følgende i registeret:HKEY_LOCAL_MACHINE-SOFTWARE--MICROSOFT---WINDOWS NT----CURRENTVERSIONProductID heter en linje ... kan det være den tro??Er ihvertfall mye andre ting der, slik som hvem som eier det, firma etc. etc. Det er også bare serienr ikke productkey...... Lenke til kommentar
RC1 Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 http://www.ntfaq.com/Articles/Index.cfm?Ar...ArticleID=22575 Les denne artikkelen, hørtes ikke så lovende ut. Kan du ikke få en ny product key av Microsoft hvis du ringer til dem? Du kan jo sikkert bevise at du har kjøpt Win Xp på en eller annen måte. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 3. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2002 Quote: On 2002-01-02 21:29, RC1 skrev:http://www.ntfaq.com/Articles/Index.cfm?Ar...ArticleID=22575Les denne artikkelen, hørtes ikke så lovende ut.Kan du ikke få en ny product key av Microsoft hvis du ringer til dem? Du kan jo sikkert bevise at du har kjøpt Win Xp på en eller annen måte. Har jo kviteringa men jeg trenger den nå ikke om 2 uker...og da m å jeg levere in cden for å få ny pakke. for de har ikke register over hvilke CD-er som ligger i hvilken eske med riktig serie nr Lenke til kommentar
Inger Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Registrerte du deg online da du installerte første gang? I tilfelle "ja", så skal det gå greit og raskt å få det evt. nytt fra MS. Hvis ikke - så veit jeg nok ikke råd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå