haugo Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Jeg lurer på om det er mulig å spore en pakke i posten ved å oppgi navnet på den som sendte den eller mottagers navn? Det er en som skal sende meg en pakke men den har ikke kommet enda. Han kommer på unskyldninger hele tiden når jeg spør om sporings nr. Sier han har mista det og sånt. Men han sier han har sendt det i snart 1 mnd. er dette mulig å spore?? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Neppe. Hør med posten sin kundeservice på 81000710. Lenke til kommentar
haugo Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Neppe. Hør med posten sin kundeservice på 81000710. 9295910[/snapback] da prøver jeg det. Lenke til kommentar
haugo Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Neppe. Hør med posten sin kundeservice på 81000710. 9295910[/snapback] da prøver jeg det. 9295924[/snapback] Jeg ringte posten men det gjikk ikke Lenke til kommentar
BumperSticker Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 selvfølgelig ikke. Hvordan i all verden skulle det være mulig? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Tror de postansatte har bedre ting å gjøre på enn å lete etter en tilfeldig pakke på et tilfeldig postkontor til en tilfeldig person fra en tilfeldig avsender ... Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) posten kan spore pakker hvis du har nok info. dvs sender mottaker postkontor det er sendt fra, og slikt dette vet jeg fordi jeg har jobbet med kundeservice og måtte i noen tilfeller finne pakker som ingen viste hvor var og ikke hadde sedningsnummer på. tok litt ekstra tid kan du si og man skal helst treffe på riktig ansatt som har en god dag og slikt for å få det til. posten skal ha oversikt over pakkene de sender og hvor de går når de er i transitt på mer en en måte så vidt jeg har forstått det. dette vet jeg de kan for det har skjedd men siden jeg ikke jobber i posten vet jeg ikke hva de har gjort eller hvordan. :edit: skal sies at de fant en pakkes sporingsnummer mens jeg holdt linjen. Endret 16. august 2007 av stich_it Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå