abene Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Den populære tjenesten Skype, som kan brukes til å ringe gratis fra PC til PC, har vært nede i dag. Les mer Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Så det er grunnen til at jeg ikke kunne logge meg på, men men dette er vel første gangen, så det er tilgivelig Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 med tanke på at noen bruker skype-in som fasttelefon, så blir nok sånne feil rettet ganske så fort. skype står til å tape penger på nedetid, så problemet er nok løst innen imorgen. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Irriterende, vært sånn i over 12 timer, men ja, er vel første gangen jeg har problem med skype, så jeg tilgir også. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Tilgir ikke, stress når man skal prøve å snakke med dama for første gang på 1 uke. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Virker nå! kom for 1 minutt siden exact! *sitti å prøvd å logge inn i hele dag* jeesh, damn.. Der gikk den igjen... Endret 16. august 2007 av thomasy932 Lenke til kommentar
lurerpaa Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Noen som kan "koke" opp en konspirasjonsteori bare for å for tiden til å gå ? Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Alle teleoperatørene har leid inn hackere sånn at folk må ringe med mobilen i stedet...? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Slikt skjer. Det eneste jeg reagerer på er at mesteparten av arbeidsdagen gikk før de la ut noen beskjed. En enkel "Vi opplever problemer, og kommer tilbake med mer informasjon etterhvert"-melding hadde vært greit for oss som benytter Skype i jobbsammenheng. Jeg snakker med kunder på Skype nesten daglig, og når man ikke får koblet seg opp og ikke vet hvorfor er det kjedelig. Jeg sendte melding til support når jeg oppdaget det, men det gjorde sikkert titusenvis av andre brukere også, så det kom aldri noe svar. Jeg var temmelig sikker på at feilen lå hos dem, siden alt annet nettbasert jeg bruker virket her. (Web, epost, MSN, VPN, terminal services etc.) Geir Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Sliter fortsatt med å logge meg på, gikk av og på igår kveld. Håper det ordner seg snart. Lenke til kommentar
software Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Har fått logget meg på et par ganger, men får ikke til å bruke den til å ringe eller noe Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Ah... det var greit å vite. Jeg trodde problemet var den fordømte NGT routeren, ettersom den har vært litt opp og ned i det siste... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Dårlig at de ikke har fikset det enda, over 24 timer nedetid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+65132 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Dette er dårlig av skype! Greit nok om skype dette ut nokre tima, men når det har gått så lang tid så det har gjort no begynne eg å reagere. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Ja, nå begynner jeg å bli irritert... Er flittig bruker av skype og dette er alt for dårlig. Trekker tilbake min tilgivelse. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Nå funker den her, enn så lenge.... Lenke til kommentar
propel Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Makan til suttring ! Folk burde slutte å suttre sånn. Folk som klager burde ha blitt piska til døde. Dette er 1'ste gang jeg har opplevd at skype har bogga og jeg har brukt det siden det kom ut. suttrekjerringer ! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Ellers har du det bra eller, propel? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Dumt at det var så ustabilt i går i og med at jeg snakket med en veldig god venn av meg i usa som jeg ikke ser før til jul Men skype er en tjeneste som alltid vil være velkommen hos meg i og med at det er vanligvis utrolig stabilt og lett å konfigurere/forstå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå