Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Nytt kabinett større enn PC7BSCANDV3

Anbefalte innlegg

Hei!

Har i dag dette kabinettet: https://prisguiden.no/product.php?productId=59781 i svart.

Etter å ha innstallert inn Big Typhoon VX og et 8800 GTX kort så jeg at dette kabinettet ble for lite. Har 1500 kroner til disposisjon og bruker gjerne opp alt på kabinett. Det jeg ser etter i det nye kabinettet er:

1. Større plass til GPU både i lengde og bredde.

2. God plass til hovedkortet og CPU vifta. Hadde vært morsomt å prøvd ut å ha strømforsyningen nede i kabinettet for en gangs skyld, men er ikke nødvendig

2. Vil ikke at 1/3 av kabinettet skal brukes på HDD oppheng. Har kun 1 disk og dette holder for meg!

3. Trenger god luftgjennomgang og flere vifteplasser av 120mm. Vifter og sånn kan jeg kjøpe selv.

4. Vil ikke ha et jalla kabinett med masse lys og plastikk.

Da er det opp til dere! Alle forslag taes i mot og skal vurderes. Takk.

Mvh AndersdD :)

Edit: Har sett meg litt rundt og tror valget står mellom Antec P182 og Lian Li V1000

Endret av AndersdD
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Har i dag dette kabinettet: https://prisguiden.no/product.php?productId=59781 i svart.

Etter å ha innstallert inn Big Typhoon VX og et 8800 GTX kort så jeg at dette kabinettet ble for lite. Har 1500 kroner til disposisjon og bruker gjerne opp alt på kabinett. Det jeg ser etter i det nye kabinettet er:

1. Større plass til GPU både i lengde og bredde.

2. God plass til hovedkortet og CPU vifta. Hadde vært morsomt å prøvd ut å ha strømforsyningen nede i kabinettet for en gangs skyld, men er ikke nødvendig

2. Vil ikke at 1/3 av kabinettet skal brukes på HDD oppheng. Har kun 1 disk og dette holder for meg!

3. Trenger god luftgjennomgang og flere vifteplasser av 120mm. Vifter og sånn kan jeg kjøpe selv.

4. Vil ikke ha et jalla kabinett med masse lys og plastikk.

Da er det opp til dere! Alle forslag taes i mot og skal vurderes. Takk.

Mvh AndersdD :)

Edit: Har sett meg litt rundt og tror valget står mellom Antec P182 og Lian Li V1000

9295408[/snapback]

Antec ville vært et kjempe valg. Men ville heller gått for Antec P190 :)

Men viss du vill ha et med integrert vifte-kontrollør se på: Casetek (Aplus) Miditower, "iQ-eye", Sølv. Microplex.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...