Kalinken Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Å, ja, jeg vet, jeg eier ikke humor. Men, så lenge jeg er glad, kan du være grå for min del. 9340237[/snapback] Jeg tror du misforsto meg litt. Jeg sa at dagen min hadde vært grå, bortsett fra det lille gullkornet ditt. Hva i all verden er galt med skoene til fyren? Pokkers sossefolk. 9342149[/snapback] Det er en vanlig misforståelse at man må være soss for å bry seg om hva man går med.For å ikke dra off-topic'en for langt: Fiffig test, forresten. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Haha Ser ut som noe de på ikt på skolen vår kunne ha gjort.. Han ene der inne kaller vi bare "LAN, The Man " Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Kalinken: Du er nok ikke den eneste her inne som bryr seg om hva han går i, og med. Men, nå skal man huske på at vi ikke kjenner personen bak testen, og hvem vet, kanskje var det intensjonen å bruke noen "røffe" sko? Uansett ville ikke jeg testet noe sånt med Diesel, Lacoste eller annet merke(pick one), jeg ville testet det med noen skikkelige sko(les: Jeg sier ikke at Diesel, Lacoste osv er dårlige sko, for all del, jeg har et par selv, men jeg bare sier at man bør ha litt "harde" sko når man tester dette). Uansett, vi stopper den diskusjonen, det sklir ut. Testen er delvis verdt å lese ja, og litt moro. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Hvor gøy hadde det ikke vært å få lov til å være med på det der ? Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Kanskje det er en måte å skaffe bedre arbeidsmiljø på? "Nå er det mye aggresjon her. La oss sette opp en solid smæsjetest og få ut litt sinne i samme slengen!" Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Panasonic Toughbook er noe helt for seg selv. Ser ut som en steinhelle, og er solid som en liten panservogn. Genialt! Lenke til kommentar
Erren Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Lurer på hva budsjettet var på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå