Gå til innhold

IT "ekperterne" til vg hadde lite å finne på idag

Exentler

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Toshiba og Dell tålte ikke behandlingen i det hele tatt. De tålte til og med mindre hardhendt behandling enn de to andre "taperne". Toshiba tok vinterveien etter et fall på én meter, mens Dell ikke klarte mer enn femti centimeter.

Jeg har mistet min Dell fra mer enn 1 meter og den ble ikke ødelagt. . . :roll:

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Herregud for noen sko. Hvis man først skal ta bilder av føttene burde man sørge for å ha noen sko som ser greie ut på føttene. Blæææærgh.

9300105[/snapback]

Ja for all del.

Per 1 "Vent, vi kan da ikke teste hvor mye maskinene tåler med disse verne/tursko, kan vi det da?"

Per 2 "Nei, herregud, vi må ta på oss..."

Per 2 "Et par lacoste burde passe bra inn, vi skal jo ta bilder og greier vet dere..av føttene våre(eller var det skoene?)...hovedsaken er at maskinen er uviktig, vi kan croppe bildet slik at maskinen ikke ligger i bildet..det er jo skoene som er poenget"

Per 2 "Vent, vi må ha bukser også. Sleng på deg en dieselbukse til halvannen tusing"

Per 1 "Skal vi booke inn på hotell i Hellas?"

Per 2 "Ja selvfølgelig, vi må ha skikkelig lokale, kan for all del ikke ta bilder her..femstjerners here we come"

Per 1 "Kanskje vi burde ha dress istedenfor?"

:roll:

Pell deg på en moteoppvisning, her ser vi på datamaskiner!

Endret av PatrickM
Lenke til kommentar

Om disse "ekspertene" skal teste hvor mye juling en pc tåler, nytter det ikke å bare slippe ned en av hver sort. Det blir alt for tilfeldig. Dessuten er det ikke sikkert man vil merke skade på en harddisk med en gang.

Man må nok ta slike tester med en god kilo salt.

Lenke til kommentar

Jeg tenkte det samme. Å miste en maskin når du beveger deg, og disken spinner så vil det absolutt føre til mye skade, selv om lesehodet parkeres. Å slippe en maskin som ikke står på er jo pypy, kan jo slippe den fra et fly uten at den blir ødelagt(satt i perspektiv).

Og jeg er enig, en av hver maskin(produsent, og modell) blir for tilfeldig, det gir ingen kredibilitet.

Lenke til kommentar
Ja for all del.

Per 1 "Vent, vi kan da ikke teste hvor mye maskinene tåler med disse verne/tursko, kan vi det da?"

Per 2 "Nei, herregud, vi må ta på oss..."

Per 2 "Et par lacoste burde passe bra inn, vi skal jo ta bilder og greier vet dere..av føttene våre(eller var det skoene?)...hovedsaken er at maskinen er uviktig, vi kan croppe bildet slik at maskinen ikke ligger i bildet..det er jo skoene som er poenget"

Per 2 "Vent, vi må ha bukser også. Sleng på deg en dieselbukse til halvannen tusing"

Per 1 "Skal vi booke inn på hotell i Hellas?"

Per 2 "Ja selvfølgelig, vi må ha skikkelig lokale, kan for all del ikke ta bilder her..femstjerners here we come"

Per 1 "Kanskje vi burde ha dress istedenfor?"

:roll:

Pell deg på en moteoppvisning, her ser vi på datamaskiner!

9338583[/snapback]

Hahaha. Takk for at du tok deg tiden til å skrive det der. Et lyspunkt på en ellers grå dag.

Lenke til kommentar

Joda, min dag har vært solfylt, og alt har foregått i lacostesko, folk kan jo ikke se meg i...*grøsse*...joggesko, eller støvler.

Jeg har sittet i solen, jeg har trasket hjem, jeg har klippet plenen* og jeg har trent**, også har man selvfølgelig gjort din dag litt lysere(hvitnyanse med litt lacoste i?). Alt skjedde selvfølgelig i lacoste sko, det er veldig viktig.

---------

Det skjedde ikke i de dyrebare skoene nei(som ikke er hvite lengre, jeg kunne ikke brydd meg mindre om hvordan skoene ser ut. De er nå utslitt og har ærligtalt nesten ikke et snev av hvitfarge igjen)

* Støvler

** Joggesko

--------

Å, ja, jeg vet, jeg eier ikke humor. Men, så lenge jeg er glad, kan du være grå for min del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...