Snickers-is Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Jeg har en webshop basert på OsCommerce. Er det noen her som har lyst til å ta på seg en jobb med å få tweaket noen ting som har irritert meg siden starten? Jeg er ganske grønn på PHP så jeg tror ikke det er snakk om kompliserte greier, men en viss kjennskap til OsCommerce kan trolig være en fordel. Jeg ønsker å få integrert en betalingsløsning. Jeg ønsker å få endret en del standardtekster. Det er dårlig passordsikring i dag. Det er mangler i ordrebekreftelsen som jeg tror det er ganske enkelt å endre på. Jeg må ha hjelp til å få en bedre fraktberegning. + litt mer. Lenke til kommentar
Snickers-is Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 Selvsagt. Lenke til kommentar
Snickers-is Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Hmmm, skulle jeg sagt nei kanskje? Lenke til kommentar
Quattro7 Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Hvis du sier hvor mye du betaler så får du nok flere svar. Lenke til kommentar
Snickers-is Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Det gjør jeg helt sikkert, men de som tenner på at noen vifter med noen sedler er neppe særlig langsiktige, og da er det bortkastet for min del. Lenke til kommentar
Snickers-is Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Bump. Vi har ennå ikke gjort avtale med noen så om noen er interessert... Det ser ut til at selve integreringen av betalingsløsningen er grei siden vi får hjelp til dette av selve tilbyderen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå