humancoreiii Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Hei, ser etter en laptop om dagen, vil ikke bruke mere enn 16-17 000 og har sett på disse modellene: Multicom IFL90+ Asus G1S Acer Aspire 5920G Toshiba Satellite x200 Asus G2S noen som har en formening om hvilken jeg bør velge? evt. andre modeller? vil at den skal ha en raks prosessor og kunne spille alt av spill. liknende disse Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 no help? mye å velge mellom og jeg trenger hjelp til å velge riktig, kjipt å kjøpe noe dritt liksom. har fått annbefallt asus g serien, men så ikke ut som de gjorde det så bra her på hw testene til spilling i forhold til noen av de andre. Lenke til kommentar
5-7 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Toshiba sattelite x200 ser ut som en knall maskin! jeg har Acer 5920G, jeg kan anbefale deg denne Jeg har jo ikke prøvd de andre dataene da. Prøv å post i bærbar forumet, se om du får mer respons Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå