cruelphotography Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Jeg og Julie har fått 3 første oppgavene en gang til div. produkt, interiør og eksteriør. Har gjort 2 og eksteriør kommer i løpet av uka =) Beklager om det er for mange bilder =) Fokus ligger som tidligere på de rent tekniske aspektene (i vater, eksponering, naturlige farger, kontraster osv) Lenke til kommentar
netrex Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Trudde det var Uke sine oppgaver Bildene såg fine ut synes jeg, men burde oppskarpes etter nedskalering slik at de beholder skarpheten. Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Såg litt på de "studio" bildene dine der det skal være kvit bakgrunn, der var det ikkje kvit bakgrunn. Og sjølv om du ikkje har 100% kvit bakgrunn så går det jo an og endre på det i Photoshop f.eks. Endret 16. august 2007 av cv-trial Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Hadde sansen for de to siste, spesielt vinbildet! Det utstråler varme def. De andre hadde jeg mindre sansen for, det virket liksom ikke. Første bilde ble de hvite blurete glassene (?) i bakgrunnen for oppmerksomhetstakende, og det ødela mye. Hornet i høgre hjørne plaget meg også. Brødristeren ga meg fint lite. Den første verisjonen av det andre bildet er best, helt greit bilde, ikke noe mer i mine øyne. Men som sagt, fine to siste! edit; leif Endret 16. august 2007 av pinnsvin Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 den svarte prikken på bonaqua bildet forstyrrer Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 den svarte prikken på bonaqua bildet forstyrrer 9297769[/snapback] pluss at den fremste flaska burde vris ørlite grann til høyre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå