xD^^ Skrevet 16. august 2007 Rapporter Del Skrevet 16. august 2007 Heisann. Jeg kjøpte et slikt volcombelte for noen dager siden, men syntes ikke beltespenna var noe særlig. Derfor stakk jeg innom Urban og kjøpte en slik spenne i dag. Men jeg skjønner ikke heeelt hvordan mekker den på, dessverre. Passer den ikke til dette beltet? Takk for all hjelp. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 16. august 2007 Rapporter Del Skrevet 16. august 2007 Tror neppe den passer.. Når du har fjernet den beltespenna som var på belte reima da du kjøpte den, hvordan ser selve beltet ut nå? Er det bare ei reim, ikke noe feste vell? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 16. august 2007 Rapporter Del Skrevet 16. august 2007 Tviler på den passer. Hadde akkurat samme problemt med et annet belte og gjorde samme tabben. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 17. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. august 2007 Den kan umulig passe. Får vel kjøpe meg et nytt volcom-belte, da. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 17. august 2007 Rapporter Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Det tror jeg går dårlig dessverre, den nye beltepenna du kjøpte er nok for stor til akkurat det beltet.. Men den nye beltespenna var tøff. Endret 17. august 2007 av Spirit99 Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 17. august 2007 Rapporter Del Skrevet 17. august 2007 bestill deg ett løsbelte fra superkul som du monterer den nye beltespenna på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå