lizza-krissa Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Tenkte å ta meg en pause fra studiene et år, eller kanskje prøve å kombinere det. Er på jakt etter en fulltidsjobb hvor en ikke trenger noe spes utdannelse. Jeg har regninger som må betales også, så det er en fordel om det er en greit betalt jobb. Jeg liker godt trening og friluftsliv, så en sportsbutikk virker ikke så ille. Jeg er altså 23 år gammel og hvor mye tror dere at jeg kan forvente hvis jeg jobber fulltid i en sportsbutikk? Ser både den lokale G-sport og MX-sport søker etter folk. Syns kanskje det er litt dumt å spørre om lønn før jeg har eventuelt vært på intervju. Virker som jeg bryr meg mest om pengene, så derfor spør jeg dere. Har også tenkt på Posten, men der er det håpløst å få napp. Andre tips til ok betalte jobber? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Gjennomsnitteslønnen for butikkmedarbeidere lå i 2006 på 250-280.000 i følge jobbfeber.no. Lenke til kommentar
lizza-krissa Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Okay, det var ikke så ille da. Men er gjennomsnittet en god pekepinn på lønnen? Vil ikke en som er helt fersk tjene ganske lite? Lenke til kommentar
lizza-krissa Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Det er ikke tilfeldigvis noen som jobber/har jobbet på ikea? Hva tjener en vanlig ansatt der når en er i midten av 20 årene der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå