kjellml Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Hei Noen som vet om en butikk som selger slike kabler i norge? Ikke klart å finne noen... Link til større bilde Endret 16. august 2007 av kjellml Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Det er eSATA i den venstre enden? Fant ikke helt lignende, men nyskjerrigheten ble pirret: Hva skal den brukes til? EDIT: ser nå. Det er SATA port på HK til eSATA disk kabel EDIT2: ..eler ikke Endret 16. august 2007 av :chribruu Lenke til kommentar
kjellml Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Skal bruke den til en liten ekstern disk mod på en mac mini. Nei det er vanlig sata fra hannkjønn til hokjønn etter hva jeg har forstått? Lenke til kommentar
kalg Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Skal bruke den til en liten ekstern disk mod på en mac mini. Nei det er vanlig sata fra hannkjønn til hokjønn etter hva jeg har forstått? 9295192[/snapback] Blir ikke dette det samme som en s-ata skjøtekabel? Lenke til kommentar
kjellml Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Blir ikke dette det samme som en s-ata skjøtekabel? 9295298[/snapback] Ja i bunn og grunn er det vel det Men har ikke funnet dette hos noen nettbutikker enda.... Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Hvis du har en butikk i utlandet, er det ikke bare a sporre om de kan sende til deg? Lenke til kommentar
Makky Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Sjekk Ebay....slike små ting pleier å være mye billigere der, inkludert frakt. Lenke til kommentar
kjellml Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 (endret) Nå har jeg trålet mange mange nettbutikker som har denne kabelen, men de vil kun sende til USA. Har sendt mail og spurt om de kan gjøre et unntak, men ikke f*** Løsning nummer 2 er å få tak i en sata - sata bracket og modifisere den, men gjett.... Norge er et u-land på kabler... Endret 21. august 2007 av kjellml Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå