runela Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Har problemet med og finne fyllestasjoner på bensinstasjonene som passer til min ventil. Tror det er bare ventilen som er for kort? Går det ann og justere dette og er det vanskelig? Går ann og fylle på bensinstasjon på det ene bakdekket. Når jeg presser munningen på kompressoren mot ventilen drar bare lufta i dekket sin vei ut og jeg får ikke en gang opp trykket i dekket på måleren på kompressoren. Går fint med den faren min har hjemme. Men er 7 timer kjøring så blir litt langt bare for og fylle luft Så går det ann og stille ventilene slik at de kommer lengre ut? Hvordan? hva trengs? og er det vanskelig og gjøre selv? Lenke til kommentar
runela Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Har problemet med og finne fyllestasjoner på bensinstasjonene som passer til min ventil. Tror det er bare ventilen som er for kort? Går det ann og justere dette og er det vanskelig? Går ann og fylle på bensinstasjon på det ene bakdekket. Når jeg presser munningen på kompressoren mot ventilen drar bare lufta i dekket sin vei ut og jeg får ikke en gang opp trykket i dekket på måleren på kompressoren. Går fint med den faren min har hjemme. Men er 7 timer kjøring så blir litt langt bare for og fylle luft Så går det ann og stille ventilene slik at de kommer lengre ut? Hvordan? hva trengs? og er det vanskelig og gjøre selv? 9294719[/snapback] Ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Vanlige gummiventiler (som er brukt på sikkert 99% av alle personbiler) kan ikke stilles noen vei. Det du derimot kan gjøre, om du finner det vanskelig å nå tak i ventilen, er å skaffe deg en ventilforlenger. En dekksjappe som driver med last/lett last har slikt i bøtter og spann. Burde ikke koste mer enn en tier eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå