RKO Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Jeg skal kjøpe meg et førstepersons skytespill til PS3, og jeg har bestemt meg for og enten kjøpe CoD 4 eller Medal of Honor: Airborne. Men jeg klarer ikke bestemme meg for hvilken av de to jeg skal kjøpe Jeg har aldri spilt noen CoD eller Medal of Honour spill før så jeg vet ikke hvem som er best. Hvilken av de to spillene ville dere ha valgt? Takker for all den hjelpa jeg kan få Endret 16. august 2007 av RKO Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 jeg ville ha gått for medal of honer, men det er min mening Lenke til kommentar
Amored Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Spørs hva du liker best da. WWII-skytespill eller moderne skytespill? Personlig hadde jeg valgt Call of Duty 4. Mest fordi jeg er litt lei WWII-spill. Endret 16. august 2007 av Amored Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Call of duty 4 ser veldig lovende ut, så jeg ville gått for det tror jeg. Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 ville valgt call of duty jeg også,men du har 3 måneder på å bestemme deg da........ Lenke til kommentar
gapps3 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Hadde gått for begge 2 .. tror nok det blir det på meg Lenke til kommentar
Elohim Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Call of Duty no question about it! Desidert bedre, men altså jeg har aldri likt Medal of Honour, ikke på ps2 heller. Har Rising sun på PS2, svært skuffende, ville holdt meg til Call of Duty! (min mening!) Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Finn noen gameplayvideoer av det på gametrailers.com. Er mange av begge spillene. Selv ville jeg ha gått for CoD4 hvis jeg bare kunne velge ett siden jeg alltid har likt CoD serien bedre enn MoH siden CoD1 kom ut. Men MoH blir sikkert bra det også, er bare det at WWII er ganske oppbrukt nå. Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 vel du velger selv.. Airborne kommer jeg nok til og kjøpe til konsoll.. COD 4 blir heller PC men Mangfoldet som vil spille COD4 vil bli mye større enn Airborne fordi folk har sett fram til COD4 veldig lenge.. etter som kritikken er etter beta, virker det lovende Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 COD 4 Grafikken er god, spille ser veldig mye bedre ut fra COD3. Airborne har jo bare det nye land hvor du vill og fight. Ser gøy ut noen dager. Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Blir CoD4 på meg. Lenke til kommentar
scoom Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Ville prøvd en eventuell demo av begge spillene, og deretter kanskje bestemt meg. Synest MOH virker spennende med tanke på at du kan lande hvor du vil og spillet begynner derifra og ikke fast hver gang.. er sikkert ute på andre spill, men har ikke hørt om dette før, da jeg ikke har prøvd så alt for mange av de spillene på pc. ( laptop ekke egna for gaming) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Kommer jo demo av Airborne rundt 20. august på Market Place ihvertfall Og trådstarter er selvfølgelig ute etter PS3 spill. men om du kjenner noen som har 360 kan du ihvertfall få teste den der da Endret 16. august 2007 av Mala Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Sier som Ole Brum: ja takk begge deler Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Kjøp begge, det skal jeg... Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Hvis eg måtte velge, hadde eg tatt CoD 4. Som andre her inne, er eg lei av WWII shooters. Og ut ifrå videoar av både singleplayer og multiplayer ser CoD4 utruleg bra ut. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Blir garantert Call of Duty 4 på meg. Igjen, slenger meg på de andre her som er lei av WWII shooters. Markedet er overfylt med de. Sitter her nå og spiller igjennom CoD3 på nytt, og det blir nok lenge igjen før jeg orker den typen spill, selv om jeg syntes det er bra. Har rett og slett blitt litt mettet. På tide med litt modern warfare! Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 ville gått for COD4 Airborne fikk 6/10 av gamereactor btw Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 ville tatt Airborne. I allefall noe nytt med airdrops og handlefrihet. Cod4 ser ut som Cod med fin grafikk og ny setting. Litt lei Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Hvor har du karakteren fra gamereactor fra forresten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå