Fat_Board Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Hei! Skal bruke Skype men nå funker det ikke å logge på. Har gått fra 3.5 til 3.2 for å prøve men funker ikke. Har restartet pcen men den vil fortsatt ikke logge på. Skype skal logge på samtidig med windows. Ja jeg har nett oppkobling. Ellers ville jeg ikke kunnet sskrive dette. Msn funker også sammen med bitcomet. Hva kan være feilen? Har prøvd å skru av norton men fortsatt ikke noe! Hilsen Fat_Board Lenke til kommentar
olemagnus Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Hei! Skal bruke Skype men nå funker det ikke å logge på. Har gått fra 3.5 til 3.2 for å prøve men funker ikke. Har restartet pcen men den vil fortsatt ikke logge på. Skype skal logge på samtidig med windows. Ja jeg har nett oppkobling. Ellers ville jeg ikke kunnet sskrive dette. Msn funker også sammen med bitcomet. Hva kan være feilen? Har prøvd å skru av norton men fortsatt ikke noe! Hilsen Fat_Board 9294691[/snapback] Har akkurat samme problem og tenkte jeg skulle lege ut en tråd da jeg såg denne, håper noen vet om en måte å fikse dette på. Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 http://www.hardware.no/nyheter/nettverk_og...problemer/42236 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Jeg har opplevd dette over mye lengre tid enn bare i dag. Av og til tar det flere minutter å logge inn, av og til går den rett online. Sikkert et problem de har hatt en stund, som gikk helt i kræsj idag. Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 Da er Skype operativ igjen! Var nok bare en data feil. Lenke til kommentar
Dokein Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Da er Skype operativ igjen! Var nok bare en data feil. 9298986[/snapback] Jeg får fortsatt ikke logget inn. Har vært slik siden i går. Det er nok ikke noe feil min pc, da det gjelder både min laptop og stasjonære. Lenke til kommentar
wailien Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Jeg får heller ikke logga meg inn. Lenke til kommentar
olemagnus Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 jeg får akkurat nå ikke logge inn, men den står å surrer hele tiden, og hender at jeg er logga inn i et minutt eller 2, fikk ringt og snakkt med en, men ikke lenge.. håper de fikser dette fort. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 http://skype.com/intl/en/ Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 Og da er Skype nede igjen etter at jeg restartet pcen nå. Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 http://www.itavisen.no/sak/393217/Trøbbel_for_Skype/ Skype har visstnok hatt problemer i det siste... Lenke til kommentar
olemagnus Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 skype har vert oppe sjå meg nå siden i går kveld, funker fett nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå