AKIRAx77 Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Hei, lurer på om noen andre har et Radeon 9700 pro kort og merket noe rart i Battlefield 1942? Det er veldig åpenbart når jeg spiller med bazooka..den rendres...veldig rart...ser ut som teksturen mangler og jeg ser wireframe...i mange rare farger. Samme skjer når jeg går i fly..der er hele dashbordet masse rare farger bare. Spillet funker fint, og det er ikke så veldig plagsomt..utenom at det ser teit ut. Anyone??? AKIRA Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Hvilke drivere bruker du? Lenke til kommentar
mariusnp Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Mitt funker helt smoooooth i battlefield 1942. 8) Jeg bruker catalyst 2.5, hadde noen problemer med menyen i begynnelsen av spillet. Etter jeg installerte catalyst 2.5 forsvant alle problem..... Lenke til kommentar
Anubis Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 installer cat 3.0 med dx9. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2003 Bruker de siste offesielle driverne og catalyst fra siten til Saphire. Har ikke lyst til å begi meg ut på "eksperimentel" grunn..så venter til saphire legger ut nye. AKIRA Lenke til kommentar
Kenzo Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 med den gamle driveren får du ikke opp text på begynnelsen, du må laste ned ny driver :wink: Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 Virker som om det er en akselrerende degresjon. Det blir værre og værre etter som jeg spiller. Og her kommer det merkeligste av alt. Det forsvinner når et nytt brett lastes, og noen brett er værre enn andre...det er skikkelig rart!! Noen objekter i spillet får grønne og røde striper og "merker". Andre steder er teksturen helt forvridd og i merkelig farger....spillet funker helt fint..ser bare litt rart ut. AKIRA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå