iSars Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Hey, Som kansje noen av dere har hørt eller lest på diskusjon.no så startet jeg og to andre opp en Norsk CS:S clan kalt Team DeathStars. Dette er noen mnd. siden og vi har nå tenkt å få ordentlig gang i denne clanen igjen. Jeg meg selv har starta med CS:S mapping og er stolt medlem av, Dooz Studio Da vi startet opp clanen fikk vi mange kommentarer, mange lurte på om dette ville gå og mange sa at dette vil dere aldri klare å starte opp. Etter 2 dager fikk vi totalt 8 medlemmer WOW tenker du vell Jaja med det så tenkte vi vårt og fant ut av dette kansje ikke var noe for oss, men så fikk jeg en mld av en av de 8 som ble medlem i clanen den gangen, hvor han lurte på hva som hadde skjedd med clanen osv. så vi fortalte han alt, og hen ble litt skuffet. Så nå har vi tenkt å gi clanen en ny sjangse og med det så trenger vi hjelp fra dere. Vi trenger: - Clan side (Forum, Hjemmeside hva som helst) - Reklame - Medlemmer - PhotoShop Proz (Til clan logo etc.) - Clan Server - Manager - Kontakter til andre clan sider ol. - Admins* * Ok vi trenger også Admins, så vi har tenkt på å gjør det følgene; De som stiller opp for clanen altså bidrar med et eller annet feks. Clan side vil da få Admin rettigheter ikke bare på Clan siden men også på evt. Server ol. "MEN" siden noen ting krever mere en andre bla. Clan server så skal det gjøres slik at de tingene som er mest verdt for clanen gir vi også flere Rettigheter. Hva vi har til nå: - Et gratis Forum .moo (Veldig rotet blanding av Norsk og Engelsk) - Group på Steam Community Sånn som dere ser så er det ikke mye vi har til nå, men det er en START! www.Team-Deathstars.moo.no Mange av dere kommer sikkert bare til å ta en titt innom her og kansje slenge igjen en eller annen random kommentar også stikke igjen. og etter 2-3 timer så er dette emne mest sansynlig glemt. MEN vi ber dere HJELP OSS! Team DeathStars. Lenke til kommentar
hiper Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Spør deg selv: Hvorfor vil noen sponse akkurat dere med ws til 400kr mnd, domene osv. Hva får de igjen for det? Admin rettigheter? Det hadde de da hatt om de hadde beholdt ws en selv og domene osv.. Det første dere bør gjøre om dere skal starte en seriøs klan er og ordne med vt server og irc channel. Vt server kan man sette opp hjemme om man ikke vil betale for den. IRC channel er enkelt og gratis, skaffer dere litt idlere så har dere raskt L-bot iallefall. Om du ikke vil sette opp vt server hjemme så er det lett og skaffe vt spons via irc. Lenke til kommentar
smunii Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Tror dere må bli litt mer kjente før noen vil bruke 400-500 kr mnd på dere til server, men lykke til. LifeStyle Gaming kan gi dere ventrilo rommer viss dere er interisert. Photoshop til og lage bilder med er bare til og søke etter på google. Hjemmeside spørr dere om og få sponsa frå noen som lager sider. PM meg viss du er interisert i Ventrilo rommer da:) Lykke Til -Smunii- Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
fluff Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 CS: Source? *Shudder* Kids. Lenke til kommentar
smunii Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Hey,Som kansje noen av dere har hørt eller lest på diskusjon.no så startet jeg og to andre opp en Norsk CS:S clan kalt Team DeathStars. Dette er noen mnd. siden og vi har nå tenkt å få ordentlig gang i denne clanen igjen. Jeg meg selv har starta med CS:S mapping og er stolt medlem av, Dooz Studio Da vi startet opp clanen fikk vi mange kommentarer, mange lurte på om dette ville gå og mange sa at dette vil dere aldri klare å starte opp. Etter 2 dager fikk vi totalt 8 medlemmer WOW tenker du vell Jaja med det så tenkte vi vårt og fant ut av dette kansje ikke var noe for oss, men så fikk jeg en mld av en av de 8 som ble medlem i clanen den gangen, hvor han lurte på hva som hadde skjedd med clanen osv. så vi fortalte han alt, og hen ble litt skuffet. Så nå har vi tenkt å gi clanen en ny sjangse og med det så trenger vi hjelp fra dere. Vi trenger: - Clan side (Forum, Hjemmeside hva som helst) - Reklame - Medlemmer - PhotoShop Proz (Til clan logo etc.) - Clan Server - Manager - Kontakter til andre clan sider ol. - Admins* * Ok vi trenger også Admins, så vi har tenkt på å gjør det følgene; De som stiller opp for clanen altså bidrar med et eller annet feks. Clan side vil da få Admin rettigheter ikke bare på Clan siden men også på evt. Server ol. "MEN" siden noen ting krever mere en andre bla. Clan server så skal det gjøres slik at de tingene som er mest verdt for clanen gir vi også flere Rettigheter. Hva vi har til nå: - Et gratis Forum .moo (Veldig rotet blanding av Norsk og Engelsk) - Group på Steam Community Sånn som dere ser så er det ikke mye vi har til nå, men det er en START! www.Team-Deathstars.moo.no Mange av dere kommer sikkert bare til å ta en titt innom her og kansje slenge igjen en eller annen random kommentar også stikke igjen. og etter 2-3 timer så er dette emne mest sansynlig glemt. MEN vi ber dere HJELP OSS! Team DeathStars. 9294476[/snapback] LifeStyle-Gaming kan sponse ut Ventrilo rommer til dere, pm om krav. Lykke til, Har vert der for 1 måneds tid sider der dere er nå, ikke no kjekt. Lenke til kommentar
Sheldon Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 GameReactor.no CSS clan, kan sponse rom på 100 slots server. PM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå