Gavekort Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Hei, jeg har en fil jeg skal brenne til Cd på 700mb og filen jeg skal brenne er 716mb, hvordan fjerner jeg 16Mb fra filmen uten å miste så veldig mye kvalitet? Lenke til kommentar
KAS Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Du kan jo først sjekke om CD-brenneren din (eller andres) støtter Overburning, så slipper du å tape kvalitet i det hele tatt. Nero Burning Rom støtter dette, se under Options -> Expert features. Forresten spør du i helt feil seksjon av forumet. Lenke til kommentar
Konge Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Om dette er en MPG fil så er det andre regler som gjelder for videomateriale regnes i minutter og ikke i megabyte . Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 du kan vel åpne et redigeringsprogram og fjerne rulleteksten? vil tro at dn vil være minimum ca.1/40 del av filmen. som 16mb er av 700mb (rask hoderegning, dont kill me if im wrong) Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Om dette er en MPG fil så er det andre regler som gjelder for videomateriale regnes i minutter og ikke i megabyte . 9295766[/snapback] spørs hvordan han brenner d da, som datacd eller vcd Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Brennes videoen i video mode som en VCD, så har du 800meg på CDen effektivt i stedet for 700meg. Det er fordi normalt sett brukes det dataparitet på vanlige data-disker for å gi større beskyttlese mot datafeil, men siden video er mindre kritisk å ha små feil i, så kan brenning uten paritet ofte være akseptabelt, derfor frigir du også litt mer kapaistet fra lagringsmediumet. -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå