Gå til innhold

JMDATA, noen som har hørt om de?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aldri hørt om de, men hvorfor ikke holde seg til noen seriøse?

psdata, flexi-data eller komplett. Jeg handler alt på komplett og flexi-data.

Gidder ikke bruke alle pengene mine på en jalla-butikk.

Om ikke de koster mye mindre slik at jeg kan ta sjansen på å bli svindlet en gan, og likevel tjene på det... ;-)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

En i klassa mi bestilte en brukt skjerm som skulle være 2,5 år gammel. Han fikk en som etter nærmere undersøkelser viste seg å være 5 år. Han fikk ikke bytte den, for de sa den bare var BRUKT 2,5 år (lagret resten av tida) og derfor var å regne som bare 2,5 år gammel.

Det er jo nesten svindel det.

Hadde tenkt å kjøpe skjerm der selv, men nå styrer jeg unna.

Lenke til kommentar

hei.. jeg kjøpte en skjerm derifra som jeg byttet (weivsonic g800) eller no..

så bestilte jeg en annen skjerm (samsung syncmaster 900p)

men neste dag så jeg en eizo skjerm som jeg også hadde råd til å bytte til..! men da sa de at jeg hadde bestemt meg og kunne derfor ikke bare bestemme meg for den (selv om jeg ikke hadde fårr smasungen).. det er vel det eneste jeg syntes var negativt..

åssen skjerm var det kameraten din ville bytte "bdd" ?

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte skjermen min( ViewSonic E790) der, og er fornøyd. Den første jeg motokk fungerte ikke, så jeg måtte reklamere. Dette gikk greit. De ville ha meg till å betale frakten tillbake til reperatøren, så det måtte jeg krangle litt på. Men så fikk jeg de 200kr det utgjore(ja jeg vet, men har dårlig råd :roll: ) Så var det en som heter Morten og en som heter John Erik eller noe. Fikk uten tvil best service fra Morten(den var god), mens den ene sammtalen jeg hadde med han andre var direkte ubehagelig.

Lenke til kommentar
jeg bestilte en skjerm derifra for litt over en uke og har enda ikke fått den :( De skyldte på en ødelagt varebil.....

Vel nå har jeg fått skjermen og jeg kan bare si: Fantastisk! Eneste jeg har å kommentere at de ikke fikk sendt skjermen til nærmeste postkontor men til en nor cargo sentral slik at jeg måtte betale ekstra for å få den hjem til meg.. Ellers så har det vært en grei handel!

Lenke til kommentar
jeg bestilte en skjerm derifra for litt over en uke og har enda ikke fått den :( De skyldte på en ødelagt varebil.....

Når jeg bestilte fikk jeg den en uke for sent fordi den ene hadde vert sykt. De er jo to i firmaet så hvorfor ikke la den andre ta seg av bestillingene den uken da... Skjermene var derimot nøyaktig like som de ble beskrevet, den siden var bra.

Lenke til kommentar

Har vært litt borti dette firmaet, og min erfaring er at den informasjonen de gir om skjermene i beste fall er villedende noen ganger.

-De skjermene jeg har vært borti derfra har alle vært betraktelig eldre enn det som har vært oppgitt. Og det som var en topp moderne skjerm for syv år siden er ikke det i dag. De oppgir også pris på skjermen da den var ny, om den er riktig eller ikke er vanskelig å svare på. Men det som er sikkert, er at det er lurt å sammenligne med pris på tilsvarende skjerm i dag, ikke se så blind på "gammel" pris.'

De spesifikasjonene de oppgir på skjermene kan det også være en fordel å sjekke opp mot produsentens hjemmeside og se om det stemmer (hint)...

Lenke til kommentar

Hei

Las i dag om ein som hadde kjøpt seg skjerm der fordi han skulle ha to. Han ville egentlig ha ein makan til den han hadde frå før, men hos jm data hadde dei sagt at han skulle få ein som var bedre. Når skjermen kom var den rett og slett dårlig, og nokon retur var fullstendig aktuelt. Etter kvart hadde dei tydligvis blitt lei maset hans så dei hadde brote all kontakt med fyren. Lite kundevennlig vil eg sei. Enden på den visa var at han fekk seg makan skjerm på qxl.

Men personlig har eg inga erfaring. Kan fort bli aktuelt om dei får inn ein Samsung Syncmaster 172T.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...