Kirchhoff Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Lar denne posten være her jeg siden jeg tror man har litt mer peiling på hva 2/4 kjerne prossesorer er her enn på programvare avdelingen av forumet. Som emnetittel sier. noen som vet om et konverteringsprogram som kan bruke flere kjerner på samme fil? Vet at xillisoft video converter kan konvertere flere samtidig for å utnytte kjerner men finst det et som utnytter begge på en fil? Har en Iriver u10(2gb) som trenger å bli fòret med musikkvideoer av og til Lenke til kommentar
ducA Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Sony vegas kan jo brukes til og konvertere, og det støtter firekjerne. Og kan brukes på en fil slik som du sa. Endret 16. august 2007 av ducA Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 nja ikke firekjerne akkurat da, men min amd x2 skal nok få mer å bryne seg på nå ja, med sony vegas. takk for tipset:) Lenke til kommentar
ducA Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Ingen problem. Men jeg er ikke helt sikkert på når dette ble introdusert i vegas så jeg ville anbefalt den nyeste versjonen. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 xvid4psp . kan mekke avi mp4 om jeg ikke tar veldig feil. og støtter det meste av inputt, via avi synth. . Lenke til kommentar
ducA Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 xvid4psp . kan mekke avi mp4 om jeg ikke tar veldig feil. og støtter det meste av inputt, via avi synth. . 9296147[/snapback] Viss jeg ikke tar helt feil nå så mener han en converter eller lignende som har multikjerne støtte slik at mer kjernene hans blir i bruk under converteringa slik det går fortere på fila han skal convertere. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 xvid4psp . kan mekke avi mp4 om jeg ikke tar veldig feil. og støtter det meste av inputt, via avi synth. . 9296147[/snapback] Viss jeg ikke tar helt feil nå så mener han en converter eller lignende som har multikjerne støtte slik at mer kjernene hans blir i bruk under converteringa slik det går fortere på fila han skal convertere. 9297606[/snapback] unskyld meg? "konverting/encoding" samme ting? xvid4psp er et DOT net basert program, lagd for å enkelt konvertere alt av media til AVI eller MP4, mulig de senere versjonene av programmet også har mulighet til å mekke mkv eller ogm. den kan konvertere til følgene video CODEC XviD DivX X264. om ikke fler i de senere versjonene.- Lenke til kommentar
ducA Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 xvid4psp . kan mekke avi mp4 om jeg ikke tar veldig feil. og støtter det meste av inputt, via avi synth. . 9296147[/snapback] Viss jeg ikke tar helt feil nå så mener han en converter eller lignende som har multikjerne støtte slik at mer kjernene hans blir i bruk under converteringa slik det går fortere på fila han skal convertere. 9297606[/snapback] unskyld meg? "konverting/encoding" samme ting? xvid4psp er et DOT net basert program, lagd for å enkelt konvertere alt av media til AVI eller MP4, mulig de senere versjonene av programmet også har mulighet til å mekke mkv eller ogm. den kan konvertere til følgene video CODEC XviD DivX X264. om ikke fler i de senere versjonene.- 9325222[/snapback] Det jeg egentlig skulle frem til var om programmet hadde multi threading support som det visst nok hadde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå