Gå til innhold

Video converter som støtter flere kjerner?

Kirchhoff

Anbefalte innlegg

Lar denne posten være her jeg siden jeg tror man har litt mer peiling på hva 2/4 kjerne prossesorer er her enn på programvare avdelingen av forumet.

Som emnetittel sier. noen som vet om et konverteringsprogram som kan bruke flere kjerner på samme fil? Vet at xillisoft video converter kan konvertere flere samtidig for å utnytte kjerner men finst det et som utnytter begge på en fil?

Har en Iriver u10(2gb) som trenger å bli fòret med musikkvideoer av og til ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
xvid4psp . kan mekke avi mp4 om jeg ikke tar veldig feil. og støtter det meste av inputt, via avi synth. .

9296147[/snapback]

Viss jeg ikke tar helt feil nå så mener han en converter eller lignende som har multikjerne støtte slik at mer kjernene hans blir i bruk under converteringa slik det går fortere på fila han skal convertere.

Lenke til kommentar
xvid4psp . kan mekke avi mp4 om jeg ikke tar veldig feil. og støtter det meste av inputt, via avi synth. .

9296147[/snapback]

Viss jeg ikke tar helt feil nå så mener han en converter eller lignende som har multikjerne støtte slik at mer kjernene hans blir i bruk under converteringa slik det går fortere på fila han skal convertere.

9297606[/snapback]

unskyld meg? "konverting/encoding" samme ting?

xvid4psp er et DOT net basert program, lagd for å enkelt konvertere alt av media til AVI eller MP4, mulig de senere versjonene av programmet også har mulighet til å mekke mkv eller ogm. den kan konvertere til følgene video CODEC XviD DivX X264. om ikke fler i de senere versjonene.-

Lenke til kommentar

9296147[/snapback]

9297606[/snapback]

unskyld meg? "konverting/encoding" samme ting?

xvid4psp er et DOT net basert program, lagd for å enkelt konvertere alt av media til AVI eller MP4, mulig de senere versjonene av programmet også har mulighet til å mekke mkv eller ogm. den kan konvertere til følgene video CODEC XviD DivX X264. om ikke fler i de senere versjonene.-

9325222[/snapback]

Det jeg egentlig skulle frem til var om programmet hadde multi threading support som det visst nok hadde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...