Kagee Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Regner med at det er flere enn meg som drar innom Narvesen en gang i måneden for å kjøpe LXF for +/-180 kr - men jeg regnet meg fram til at det ville være ganske mye billigere å abbonere - noen som har noen erfaringer med dem? Lenke til kommentar
olear Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Hadde LXF i et par år etter at Amiga Format gikk konk, de ansatte og hele pakka ble bare kalt Linux Format og jeg fikk tilbud om å fortsette å abbonnere på den da ukjente Linux Format. Bladene kom pakket hver måned i en liten pappeske, aldri noen problemer. Dette er nå noen år siden, men de kan umulig ha blitt verre (på kundebehandling/sending av bladene iallefall) Lenke til kommentar
MarkT Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Kjempe blad! Er vel noe alle som bruker/liker/forguder Linux bør ha vel. Linux Magazine er ikke noe dårliger det heller forresten. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Har selv digitalt abbonement på Linux Journal. Får bladene som PDF. -C- Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 Har selv digitalt abbonement på Linux Journal.Får bladene som PDF. -C- 9299437[/snapback] Det var nå Linux Format jeg tenkte på i første omgang, men kan alltids abonnere på flere - hva koster dette digitalabonementet, og hvordan fungerer pdf-filene - noen form for DRM ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå