Howard Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 SB750 vil etterfølge SB700-brikken, som er en del av det kommende RD790-brikkesettet. Les mer Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Jeg synes AMD(ATI)-brikkesettene blir bare mer og mer interresante jeg. Får håpe de fortsetter å være like strømgjerrige som de har vært hittils Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Absolutt, og håper de vil klare å hevde seg opp mot nvidia sine alternativer ytelsesmessig. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Litt skeptisk til on-board raid-5, har vel vært noen stygge episoder med slike onboard-raid som ikke har tålet å miste en disk fra arrayet og slikt, raid er for økt sikkerthet, da er man lite interessert i slik... AtW Lenke til kommentar
Variable Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 enig med ATWindsor, jobber med å anskaffe meg hw raid5/6 med 8x500gb og onboard ville fungert dårlig der. Lenke til kommentar
Rakessh Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Litt skeptisk til on-board raid-5, har vel vært noen stygge episoder med slike onboard-raid som ikke har tålet å miste en disk fra arrayet og slikt, raid er for økt sikkerthet, da er man lite interessert i slik... AtW 9295882[/snapback] Har du noen konkrete eksempler? Kjører Raid5 selv og ene disken fikk en "infant death" gikk helt greit, bytta bare disken og den ble gjenoppbygget i bakgrunnen mens jeg surfa rundt på nett som vanlig (MSI K9N Ultra) Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Litt skeptisk til on-board raid-5, har vel vært noen stygge episoder med slike onboard-raid som ikke har tålet å miste en disk fra arrayet og slikt, raid er for økt sikkerthet, da er man lite interessert i slik... AtW 9295882[/snapback] Har du noen konkrete eksempler? Kjører Raid5 selv og ene disken fikk en "infant death" gikk helt greit, bytta bare disken og den ble gjenoppbygget i bakgrunnen mens jeg surfa rundt på nett som vanlig (MSI K9N Ultra) 9299244[/snapback] Bare noe jeg husker fra noen forumrapporter her og der, skal se om jeg klarer å grave opp hvilke chipset det gjaldt i kveld. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå