Myst Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Syns denne fortjente en plass her. Meg og ein kompiss duskuterte om at det var microsoft som har lagt vista så eg lurte på er det microsoft eller er det noko anna? Lenke til kommentar
ull50kk Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Etter det eg veit så er det nokk microsoft du! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Microsoft har nok neppe laget hele vista selv så imo så er ikke spørsmålet så fryktelig dumt i det hele tatt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Så spørsmålet tidligere i dag, og er ikke forbauset over at den havnet sammen med gullkornene. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Microsoft har nok neppe laget hele vista selv så imo så er ikke spørsmålet så fryktelig dumt i det hele tatt. 9295965[/snapback] Å si at Microsoft ikke har laget Vista blir som å si at det ikke er Toyota som har laget Avensis ... Den har jo faktisk CD-spiller fra Panasonic, dekk fra Continental og motordeler fra Yamaha Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Å si at Microsoft ikke har laget Vista blir som å si at det ikke er Toyota som har laget Avensis ... Den har jo faktisk CD-spiller fra Panasonic, dekk fra Continental og motordeler fra Yamaha 9315447[/snapback] JIIZZZ..hvis du LESER hva jeg skriver så har jeg aldri benektet at MS ikke har laget Vista, jeg sier bare at det er mange mange sammarbeidspartnere som kunne ha vært med på det og ikke alle disse får kreditt for arbeidet. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Å si at Microsoft ikke har laget Vista blir som å si at det ikke er Toyota som har laget Avensis ... Den har jo faktisk CD-spiller fra Panasonic, dekk fra Continental og motordeler fra Yamaha 9315447[/snapback] Toyota eier jo faktisk panasonic da... Bare for å kverulere litt Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Å si at Microsoft ikke har laget Vista blir som å si at det ikke er Toyota som har laget Avensis ... Den har jo faktisk CD-spiller fra Panasonic, dekk fra Continental og motordeler fra Yamaha 9315447[/snapback] JIIZZZ..hvis du LESER hva jeg skriver så har jeg aldri benektet at MS ikke har laget Vista, jeg sier bare at det er mange mange sammarbeidspartnere som kunne ha vært med på det og ikke alle disse får kreditt for arbeidet. 9319793[/snapback] Det er nok tilfellet hos Toyota også, for den del. Jeg bare satte ting (ganske) på spissen. P: Åja, det visste jeg ikke. Takk for infoen Endret 20. august 2007 av OML Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Å si at Microsoft ikke har laget Vista blir som å si at det ikke er Toyota som har laget Avensis ... Den har jo faktisk CD-spiller fra Panasonic, dekk fra Continental og motordeler fra Yamaha 9315447[/snapback] JIIZZZ..hvis du LESER hva jeg skriver så har jeg aldri benektet at MS ikke har laget Vista, jeg sier bare at det er mange mange sammarbeidspartnere som kunne ha vært med på det og ikke alle disse får kreditt for arbeidet. 9319793[/snapback] Det er nok tilfellet hos Toyota også, for den del. Jeg bare satte ting (ganske) på spissen. P: Åja, det visste jeg ikke. Takk for infoen 9319946[/snapback] Edit: glem det... Endret 20. august 2007 av Deila Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 JIIZZZ..hvis du LESER hva jeg skriver så har jeg aldri benektet at MS ikke har laget Vista, jeg sier bare at det er mange mange sammarbeidspartnere som kunne ha vært med på det og ikke alle disse får kreditt for arbeidet. 9319793[/snapback] Apple? (Exposé) Yahoo? (Gadgets, var egentlig Widgets) The list goes on. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå