Gå til innhold

Hvem har laget Vista?

Myst

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Microsoft har nok neppe laget hele vista selv så imo så er ikke spørsmålet så fryktelig dumt i det hele tatt.

9295965[/snapback]

Å si at Microsoft ikke har laget Vista blir som å si at det ikke er Toyota som har laget Avensis ... Den har jo faktisk CD-spiller fra Panasonic, dekk fra Continental og motordeler fra Yamaha :ermm:

Lenke til kommentar
Å si at Microsoft ikke har laget Vista blir som å si at det ikke er Toyota som har laget Avensis ... Den har jo faktisk CD-spiller fra Panasonic, dekk fra Continental og motordeler fra Yamaha :ermm:

9315447[/snapback]

JIIZZZ..hvis du LESER

hva jeg skriver så har jeg aldri benektet at MS ikke har laget Vista, jeg sier bare at det er mange mange sammarbeidspartnere som kunne ha vært med på det og ikke alle disse får kreditt for arbeidet.

Lenke til kommentar

9315447[/snapback]

Toyota eier jo faktisk panasonic da... Bare for å kverulere litt :p

Lenke til kommentar

9315447[/snapback]

JIIZZZ..hvis du LESER

hva jeg skriver så har jeg aldri benektet at MS ikke har laget Vista, jeg sier bare at det er mange mange sammarbeidspartnere som kunne ha vært med på det og ikke alle disse får kreditt for arbeidet.

9319793[/snapback]

Det er nok tilfellet hos Toyota også, for den del. Jeg bare satte ting (ganske) på spissen.

P: Åja, det visste jeg ikke. Takk for infoen :)

Endret av OML
Lenke til kommentar

9315447[/snapback]

JIIZZZ..hvis du LESER

9319793[/snapback]

Det er nok tilfellet hos Toyota også, for den del. Jeg bare satte ting (ganske) på spissen.

P: Åja, det visste jeg ikke. Takk for infoen :)

9319946[/snapback]

Edit: glem det...

Endret av Deila
Lenke til kommentar
JIIZZZ..hvis du LESER

9319793[/snapback]

Apple? (Exposé) Yahoo? (Gadgets, var egentlig Widgets)

The list goes on.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...