Notatblokk Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Tok noen bilder i studio for noen dager siden, her er ett av resultatene. Syns jeg har fått frem en naturlig stemning, og får lyst til å smile selv når jeg ser på bildet. Er kanskje litt støy i bildet? Det er utsnitt av en større versjon. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Et fint og enkelt portrett av Mona. Hun ser ut som en trivelig jente. Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Greit bra resultat. P.g.a. at vedkommende smiler med litt vel mye tenner, er det de som stikker av med første øyekast siden de har størst kontrast i fohold til tonen i bildet. Personlig ville jeg derfor tonet dem ned litt, og heller hjulpet øynene frem med å gjøre dem hvitere - øke kontrasten der.. I samme renna ville jeg fjernet de få hårene oppe til høyre for hodet. Skyggene i smilerynkene er forøvrig noe harske på en tilsynelatende såpass ung jente som du har tatt bilde av. Dette kan også gjøres noe med i ettertid, men er kanskje noe du burde sett (og endret) ved lyssettingen?! Ser ikke ut som du har benyttet reflektor.. Ellers.. fin kontakt mellom deg og motivet.. - smilet ser ekte ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå