Gå til innhold

COD4 Beta Comparison

Bebeluv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"The cowards way out" - er det sjølvmord me snakkar her eller?

Ja, tror faktisk det.. Er ihvertfall en måte å unngå at fienden får maks antall XP av å drepe deg. Hvorfor dette i det hele tatt er med vet jeg ikke... Folk kommer jo til å gjøre dette hele tiden når de vet de dør..

Lenke til kommentar
"The cowards way out" - er det sjølvmord me snakkar her eller?

Ja, tror faktisk det.. Er ihvertfall en måte å unngå at fienden får maks antall XP av å drepe deg. Hvorfor dette i det hele tatt er med vet jeg ikke... Folk kommer jo til å gjøre dette hele tiden når de vet de dør..

9294819[/snapback]

Blir jo kult det da. Mer realistisk :)

Lenke til kommentar
Viss Call Of duty 4 til PS3 blir finere grafikk enn 360 så går jeg for PS3 versjonen, da skal det vises skikkeligt screen comparison når begge spillene er ute.

9295023[/snapback]

Er det egentlig gode stikker til å sikte på PS3 kontrolleren? :hmm: Husker at på PS2 var de så ekle å bruke, men jeg er vant til Xbox-stikkene, da...

Lenke til kommentar
Viss Call Of duty 4 til PS3 blir finere grafikk enn 360 så går jeg for PS3 versjonen, da skal det vises skikkeligt screen comparison når begge spillene er ute.

9295023[/snapback]

Er det egentlig gode stikker til å sikte på PS3 kontrolleren? :hmm: Husker at på PS2 var de så ekle å bruke, men jeg er vant til Xbox-stikkene, da...

9295047[/snapback]

Jeg synes det ikke ihvertfall, har hatt PS2, kjøpte nesten aldri skytespill den, har hatt bare noen få skytespill til PS2.

Killzone og Cold Winter var litt for vanskeligt å skyte med dem stickene til PS2 sine kontrollere

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
jeg mener å ha lest at ps3 versjonen skal ha minst 60 fps..  gjelder dette 360 versjonen også?

9295335[/snapback]

De har sagt at det skal kjøre i 60fps på 360 også, men ikke noe mer. Vet ikke helt hvorfor de skulle bry seg om å optimere spillet for noe mer en 60fps

Lenke til kommentar
During development we frequently tweak the color balances in the levels to achieve the look and feel that we’re shooting for. What you’re seeing in these two videos are two completely different visual styles for the level that were tried. That’s why the older 360 shot has a distinct blueish tint, while the more recent PS3 shot shows the more appropriate middle eastern feeling lighting.

You can also some differences in the geometry in the two shots. Broken walls, windows, etc… Every level goes through at least one “detail pass”. The designers will rough in geometry and do a certain level of detail, but it’s the environment artists that really make each level shine. The version of the level shown in the PS3 shot has been through one or two more detail passes than the one shown in the 360 shot. That said, all levels (single player and multi) use identical geometry and textures across all platforms. If nothing else, the shots show an interesting look at the evolution of a level.

Kilde

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...