Gå til innhold

Klarar eg S.T.A.L.K.E.R. ?


Anbefalte innlegg

Lurde på om datan min takla S.T.A.L.K.E.R. , eventuelt kor lågt eg må ha grafikken for at det skal gå.

 

HK: Aopen AX4 PER-GN

PSU: Chieftech 300watts

VGA: Asus Radeon 9600SE

CPU: Pentium 4 Northwood 2,8GHz

Minne: 2x512= 1 gig

 

Køyrer XP sp1.

 

 

 

Og til de som giddar. Kunne de ha komme med eit skjermkort som ikkje er så altfor gale og til ein pris under 2000? Agp-kort og kanskje Nvidia sidan AMD kjøpte ATI (likar ikkje amd). Kun hvis du giddar altso.

 

Edit: Gløymde å skrive kor mykje minne eg hadde :innocent:

Endret av Stressis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
... og kanskje Nvidia sidan AMD kjøpte ATI (likar ikkje amd)...

Keep up the good spirit ;)

 

Men nå litt mer seriøst.

Du vil sansynligvis klare å kjøre såvidt på laveste grafikk, men litt hakking vil du oppleve til tider.

Det er hva jeg tror.

 

En jeg kjenner har 7600GT og kjører spillet helt greit, men så har han en litt bedre PC ellers enn det du har.

Likevel tror jeg at du skal klare deg med 7600GT og 1GB RAM.

Da tror jeg du klarer deg greit nok, 1024*756 med litt lav grafikkinstilning skal gå bra tenker jeg.

Lenke til kommentar
Det greier du nok, men hvorfor XP SP1?

9302162[/snapback]

Fordi eg prøvde å innstalere SP2 eingong ifra ein cd som følgde med eit blad. Fekk beskjed om at eg måtte ha ein original versjon :whistle:

9302175[/snapback]

Unnskyld at jeg spurte :whistle:

9302190[/snapback]

Hehe, du hadde no grunn til å spørre så, med tanke på at SP2 har vore så lenge på markedet. :)

Lenke til kommentar
Mobbar du meg elle?    :p

Nope, liker heller ikke AMD\ATI og følte for å få det frem :p

 

Men hvis du vil løse problemet kan du prøve å laste ned og kjøre et program som heter YASU.

Det vil muligens hjelpe.

Får ikke sett bildet her, siden vil ikke åpnes, så det er basert på noe jeg antar vil hjelpe.

Verd å prøve, og skader ikke noe på PCen.

Lenke til kommentar

Hmm, ke hvis eg postar bildet av coveret og cd' i dvd-rommen da? Trur du på at eg har kjøpt det da? For eg har kjøpt det. Bestilte det hjå ein lokal butikk. Nermare bestemt desse. Og da betalte eg 349kr. Men det er vel kanskje ikkje heilt overbevisandes noko av dette.

 

Ke må eg gjere for og overbevise deg om at eg har kjøpt, og dermed har ein lovleg og ikkje nedlasta versjon av spelet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...