Gå til innhold

HP Pavilion dv2130 problem: Piping uten lader

zombien

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg kjøpte min HP Pavilion dv2130 i Mars og har den seneste tiden opplevd at når jeg kobler fra ladern så kommer det en svak, men likevel hørbar, pipelyd fra maskinen. Denne gir seg med engang jeg kobler i ladern igjen.

Hva kan være problemet? Må jeg ha nytt batteri? Er litt kjedelig å sitte på forelesninger og ha pcen pipe konstant, blir ikke akkurat populær da.

Takk for eventuelle svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Jeg kjøpte min HP Pavilion dv2130 i Mars og har den seneste tiden opplevd at når jeg kobler fra ladern så kommer det en svak, men likevel hørbar, pipelyd fra maskinen. Denne gir seg med engang jeg kobler i ladern igjen.

Hva kan være problemet? Må jeg ha nytt batteri? Er litt kjedelig å sitte på forelesninger og ha pcen pipe konstant, blir ikke akkurat populær da.

Takk for eventuelle svar

9293774[/snapback]

Prøv å skru lysstyrken på skjermen til maks når den går på batteri og sjekk om lyden er der fremdeles...

Lenke til kommentar

Hei.

Nå prøvde jeg noen minutter uten laderen i og lyden gir seg ikke. Den bytter også til "charging" når jeg setter i strømmen og lyden forsvinner.

Det fungerte heller ikke å sette lysstyrken til maks. Må vel være batteriet som er problemet da og jeg får bestille nytt?

Noe annet jeg kanskje bør nevne er at jeg vanligvis alltid bruker stømladeren. Har aldri hatt som praksis å ta den ut og bruke batteriet helt til det går tomt. Er dette kanskje årsaken til at batteriet har blitt sånn?

Endret av zombien
Lenke til kommentar
Hei.

Takk for eventuelle svar

9293774[/snapback]

Kjøpte meg en ny Pavilion DV 6240 for 2 uker siden ca , og har akkurat samme problemet. Tviler egentlig på at det kan være batteriet da!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...