bjorns_1 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Har lest litt rundt om de forsjellige konsollene. Og prøvd samtlige og ette rhva jeg har opplevd så er det elendig grafikk på Wii. Forbinder det liksom med en maskin jeg hadde kjøpt til "ungen" min. Greit nokk at det er gøy med de kontrollene, men etter å ha spillt i noen timer blir du temmlig lei av dem osgå På ps3 og xbox360 har du veldig bra grafikk + mange kule spill.. Så hvorfor velger folk å kjøpe wii? Lenke til kommentar
skurken Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Fordi det er opplevelsene, og ikke grafikken folk ser på. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 alt blir mer gøy med wiimote, spill jeg aldri ville spillet ellers blir kjempe høy med wiimote og har spillt flere timer hver dag i 3 måneder nå, ikke lei enda Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Husk at grafikken du ser på Wii nå er langt i fra det den klarer å yte. Det meste på konsollen hittil er dårlige konverteringer fra andre konsoller som ser ut som noe som hadde vært dårlig på Gamecube også. Jeg syntes strengt tatt ikke at Zelda Twilight Princess med skikkelig komponent kabel ser dårlig ut, men.. det er nå min mening. Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Jeg kjøpte WII fordi jeg ville ha alle spillemaskinene og fordi jeg ville gi det en sjangse siden mange synes maskinen er så morro med WIIMOTEN. Jeg skal ikke si hva jeg mener om WII fordi sist gang jeg gjor det fikk jeg en advarsel. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Fordi det er opplevelsene, og ikke grafikken folk ser på. 9293700[/snapback] Historia i spelet kan være så fantastisk den bare vil - men om det ikkje ser ut i måneskin, står eg over. Er nok ein del andre som òg gjer det. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Det finnes flere diskusjoner om dette emnet. Jeg foreslår at du leser gjennom disse, og eventuelt oppretter en ny tråd om det er mer du lurer på. Og i tillegg legge den i rett kategori https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=746961 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=800888 Stenges Endret 16. august 2007 av TCi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg